Ga naar inhoud

Zoeken in cute PDF document


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een rapport laten maken (door Aldfaer, een genealogieprogramma). Het rapport is in HTML. Omdat er geen bladzijnummers waren heb ik dit bestand mbv Cute PDF omgezet in een PDF file. Nu is het voordeel van een PDF bestand van een genealogiebestand tov een hardcopy, dat je gemakkelijk kunt zoeken. Echter, ik kan zoeken wat ik wil in dit Cute PDF bestand, maar ik krijg steeds te horen dat het woord niet is gevonden. Hoe kan dat?
Link naar reactie
Cute pdf is een gratis programma dat zeg maar naast de printer zit en prima werkt om van bv een word document een pdf te maken. Blijkbaar kun je in deze pdf niet zoeken. Waarom? Dat weet ik niet. Normaal vind ik dat zoeken geen probleem, maar in een genealogierapport van meer dan 100 paginas is een zoekprogramma onontbeerlijk. Kent iemand misschien een andere pdf maker (freeware) waarin je wel kunt zoeken?
Link naar reactie
Het zit hem in het HTML document. Als ik in word een document maak en ik zet dit om in een PDF met CutePDF, dan is het document doorzoekbaar. Aldfaer geeft een document in HTML en omdat ik geen paginanummers etc had, heb ik dit omgezet met CutePDF in een PDF file en hier kan ik niet meer zoeken.\nHoe kan ik dit HTML document doorzoekbaar maken en paginanummers geven?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...