Ga naar inhoud

ski drive


Anoniem2

Aanbevolen berichten

het is gelukt. \r\nAngry ski-drive\r\nik heb hier al mijn foto\'s op staan. ondertussen wel meer dan 2.000. bij het inloggen de mededeling dat het adress/password fout is. ik heb dat nooit veranderd en het ging altijd goed. ik heb van alles geprobeerd ook een nieuw password aan maken maar toen werd er een NIEUW item geopend en kan ik dus nog niet bij de OUDE foto\'s komen. wel werk van ± 10 jaar en al de foto\'s van mijn kinderen en KLEINKINDEREN erop. ik weet ook niet hoe ik contact met ze kan maken bijv. telefoon of e-mail! wie o wie??\r\neen wanhopige opa!!\r\nFrank
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;643780]...het is gewoon je login van je Microsoft account, wat tegenwoordig met @outlook.com eindigt. Met het ww wat je ook voor de mail van dat account gebruikt.[/QUOTE]\r\nDat hoeft niet met @outlook.com te eindigen hoor, ik heb een nieuwe met @outlook.com, maar mijn oude is er ook nog met @live.nl. Beiden onder dezelfde gebruikersnaam trouwens, maar met verschillend wachtwoord.\r\nHet is dus geen zekerheid dat dat gewijzigd is.
Link naar reactie
Dus je hebt geen eigen kopie van de foto\'s meer? Dat is natuurlijk vragen om problemen. Het is niet de vraag of je online foto\'s kwijt raakt, maar wanneer. Accounts worden om allerlei redenen geblokkeerd of gewist of gehackt. Iedereen is tegenwoordig zo dol op \"de cloud\", je hele hebben en houden online. Maar men realiseert zich te weinig, dat één kleinigheid dat leven op zijn kop kan zetten.
Link naar reactie
Vind ik ook (maar is achteraf gezien), 2000 foto\'s is een relatief kleine hoeveelheid, en wanneer je zo\'n belang aan de foto\'s hecht is een kopie thuis op één schijf makkelijk te doen. Een externe of interne harddisk, een Solid State Disk, zelfs een USB stick kan 2000 foto\'s herbergen. Zelfs één DVD kan 2000 jpg\'s van 2 MB aan.\n\nAls data je lief is, hou je buiten \'de cloud\' [I]minstens[/I] twee kopieën. \n[quote=Animal]Als je om de een of andere reden je wachtwoord van dat email adres hebt veranderd ,dan is dat voor de skydrive ook veranderd ! [/quote]\nMisschien het beste uitgangspunt[B];[/B] gebruik je dat email adres nog ? Dan moet je het wachtwoord weten.
Link naar reactie
Frank: \nGa naar deze site: [url]https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&ct=1377637739&rver=6.1.6206.0&sa=1&ntprob=-1&wp=MBI_SSL_SHARED&wreply=https:%2F%2Fmail.live.com%2F%3Fowa%3D1%26owasuffix%3Dowa%252f&id=64855&snsc=1&cbcxt=mail[/url]\nLogin met je email account. Dat ww moet je ook gebruiken voor skydrive.\nWeet jet het ww niet meer kies dan voor de mogelijkheid \" Heb je geen toegang tot dit account\" . \nLees verder heel goed wat er van je verwacht wordt en vul de vragen zo juist mogelijk in. Als ze om een mobiel nummer vragen en je hebt een mobiel, vul dat nummer in. \nZe zullen ook vragen, welke mailtjes en mappen er ongeveer in moeten staan.\nHopelijk krijg je daarna een code op je sms die je moet invoeren en kan je ww aanpassen en NOOIT meer vergeten.\n\nKopieën van de voor mij belangrijkste foto\'s staan o.a op een dvd die bij mijn kinderen ligt. (Voor als er hier brand uit breekt.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...