Ga naar inhoud
  • 0

firewall schakelt zichzelf steeds uit


Anoniem2

Vraag

Dag beste mensen,\r\n\r\nIk ben nieuw hier, maar heb een oude computer met wat problemen. \r\nAls ik de computer opstart krijg ik steeds de melding dat firewall is uitgeschakeld. Die moet ik dan weer telkens weer inschakelen. Dit gebeurt ook als ik de computer tussentijds opnieuw opstart.\r\nKan ik er op een of andere manier voor zorgen dat deze ingeschakeld blijft?\r\nIk krijg de melding van f-secure, mijn internet security programma.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij een tip kan geven. Vind dit vreemd en ook wel een beetje vervelend.\r\n\r\nEen ander probleem met mijn computer, een hp touchsmart IQ515, zal ik een andere daarvoor bestemde plek plaatsen.\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo mensen,\r\n\r\nIk denk dat het probleem is opgelost:\r\n\r\nIk had naast f-secure ook de proefversie van avg internet security lopen.\r\nF-secure ontdekte telkens bij het opstarten een virus genaamd \"gen.heur.IPZ.5\", dat binnen avg zat.\r\nIk heb avg verwijderd en de computer een paar maal opnieuw opgestart en firewall blijft nu gewoon ingeschakeld.\r\nIk neem dus aan dat de twee programma\'s een conflict met elkaar hebben.\r\n\r\nHoop dat dit het was dus...\r\n\r\nTot zover,\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nLeonie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...