Ga naar inhoud

Windows can't acces the file


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds enige tijd ben ik in het bezit van een nieuwe computer met Windows 8 erop. Opzich ben ik er heel blij mee alleen werkt mijn externe hd niet meer zoals het zou moeten.\r\n\r\nIn een aantal bestanden kan ik prima werken maar bijna al mijn foto\'s kan ik niet meer bekijken. Hij geeft dan de foutmelding: Windows cant access the file. Nu kan ik dit probleem omzeilen door op een bepaald bestand te gaan staan en de beveiliging anders in te stellen. Je zou denken dat het dan is opgelost maar ik heb iets van 15.000 foto\'s op de hd staan. Ik krijg het maar niet voor elkaar om alle foto\'s in 1x anders in te stellen.\r\n\r\nWeet iemand hier een mogelijkheid voor zonder dat ik 3 weken achter elkaar non-stop alle bestandjes af moet gaan?\r\n\r\nDe beveiliging instellingen van de map foto\'s staan wel goed volgens mij.\r\n\r\nIk hoor het heel graag want word er aardig gek van.\r\n\r\nAlvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...