Ga naar inhoud

vlc bestand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Met het progr. YTD Video Downloader heb ik enkele filmpjes van YouTube gehaald die ik op de tv wil afspelen. Met de VLC media file (.mp4) bestanden lukt dit maar met de VLC media file (,flv) bestanden niet.\r\n\r\nToen heb ik met YTD Video Downloader de VLC media file (flv) bestanden omgezet naar VLC media file (.mp4) maar dan verschijnt op het tv scherm de mededeling dat dit bestand niet wordt ondersteund.\r\n\r\nWat doe ik verkeerd?
Link naar reactie
Wat er bij jou mis gaat weet ik niet maar zelf gebruik ik altijd de Freemake Video Downloader.\n[URL]http://www.freemake.com/free_video_downloader/[/URL]\n\nPlak de URL van het filmpje, kies een uitvoerformaat en vink Converteren naar AVI aan. Het resultaat speelt bij mij zowel op de PC, TV als Mediaplayer prima af.\nProbeer het eens, het is gratis en het is maar 1 programma om te krijgen wat je wilt.
Link naar reactie
WinRAR kun je gewoon van WinRAR downloaden van:\n[URL]http://www.win-rar.com/predownload.html?&f=wrar420nl.exe&spV=true&L=0[/URL]\n\nDaar komt geen andere rommel bij mee. Het installatiebestand van Freemake doet wel aanbiedingen voor andere software, dus dat is gewoon even opletten wat er wel of niet is aangevinkt.\nKies niet voor de Express Install maar vink die daaronder aan, ook al lijkt het of dat niet kan.\n\nAls je wilt kan ik dat met een paar screenshots wel toelichten.
Link naar reactie
Freemake Video Downloader staat op De Utlieme FAQman Tools dvd die ik vorige week ontving maar nog niet had bekeken.\r\nDit progr. gedownload en daarmee dezelfde films die niet op de tv werden afgespeeld van YouTube gehaald, resultaat hetzelde als met de downloads van YTD Video Downloader.\r\n\r\nIk vermoed dat het niets met bestand .flv - .avi - .mp4 of .wmv te maken heeft. Meerdere films zijn naar deze bestanden omgezet maar spelen in geen enkel bestand beeld en geluid op de tv af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...