Ga naar inhoud

pagina's worden niet geladen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nMet mijn laptop onder vista kan ik sinds kort niet meer online met internet explorer, heb wel verbinding want kan via email programma gewoon post ontvangen en verzenden en ook het netwerkcentrum geeft geen fouten aan. Als ik internet explorer open dan komt ie wel met de startpagina (google) en kan ik een zoekopdracht doen, maar als je dan een item aanklikt blijft hij maar laden zonder dat het item verschijnt. Uiteindelijk komt er een melding dat het item niet reageert. Zo ook als ik direct na opstarten internet onder favorieten op bijv. computer idee klik, komt er uiteindelijk niks. Kan wel gewoon internetten met mijn desktop!!!!!!!!!!!!!\r\nHeb Norton internet securaty en die geeft nooit geen problemen aan bij geregelde scans. Ook CCleaner gebruikt, maar geen registerproblemen oid.\r\nWie kan mij helpen dit raadsel te ontrafelen??\r\nbvd\r\nAnne
Link naar reactie
Omdat je het over links op pagina\'s of in IE hebt, kan je ook kijken of je (b.v.) [B][url]http://www.computeridee.nl/[/url][/B] direct in de adresbalk kunt type of plakken.\n\nVoor Uhm44 welke het probleem alleen met IE lijkt te hebben zou je inderdaad zonder invoegtoepassingen kunnen proberen, of anders IE terug naar standaard zetten via \'[I]Extra - Internetopties - Geavanceerd - Opnieuw instellen[/I]\'. \n \nServicje, ik weet niet of jouw probleem hetzelfde is als het met twee browsers gebeurt. Gaat het ook om niet werkende links ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Heb eerst gedaan wat FooBar adviseerde en walla hij doet het weer. Heeft dit ook consequenties, dat geen invoegtoepassingen worden geladen? Hoe kan zoiets nou ineens gebeuren, ik werk al jaren met deze laptop en IE en hij wordt weleens traag maar t ging totdusver altijd goed.\r\n\r\nDank u mensen, ik ben erg blij met dit forum.\r\n\r\nAnne
Link naar reactie
Het heeft consequenties, maar vaak niet radicaal. Het is afhankelijk van welke invoegtoepassingen je gewend bent. Vaak worden ze geïnstalleerd zonder dat je het weet of merkt overigens, en er zou zomaar een nieuwe bijgekomen kunnen zijn die dit doet.\n\nNu heb je geen enkele invoegtoepassing meer geladen maar invoegtoepassingen kan je zelf individueel aan- of uitschakelen onder het menu \'[I]Extra - Invoegtoepassingen beheren[/I]\' nadat je IE eerst weer in de gewone modus hebt gestart.\nDaar kan je dus ook zien welke (soorten) er allemaal zijn.\n\nGa eens op onderzoek uit, en schakel verdachte daar uit, en doe dat systematisch, liefst met notitie wat je aan het doen bent. Dan heb je sneller succes. Schakel b.v. eerst de bovenste helft uit.\nDie van Microsoft hoef je meestal niet uit te schakelen, die zijn toch vaak wel door en door getest.\nSoms zijn ze te verwijderen in je Softwarescherm, onder dezelfde of vergelijkbare naam.\n\nOmdat het bij jou gaat om links die niet reageren zou ik mij als eerste concentreren op \'[I]Werkbalken en extensies[/I]\', maar een Adobe Flashplayer of Shockwave player daar zal weer niet veel met je probleem te maken hoeven hebben.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...