Ga naar inhoud
  • 0

beveiliging tegen online gamen


Anoniem2

Vraag

Ik wil graag weer is een keer online gamen op school met zijn vieren:D\r\nmaar elke keer als we een programma willen openen dat via internet gaat wil het niet:(\r\nbijvoorbeeld Apb reloaded) en een update wil ook niet voor een game!:(\r\nen een online game spelen via een adres balk dat wil wel dat was dan runencape in dit geval\r\n:confused:\r\n\r\nDit is erg irritant want wanneer we thuis zijn hebben we nooit tijd met zijn vieren hiervoor\r\n\r\nWij hopen dat jullie ons kunnen helpen!!
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Heb ik natuurlijke al gedaan!\r\nen hij zij dat hij er niks aan mocht veranderen van de directeur!\r\nmaar hij zij dat ik het wel mocht proberen te ontwijken de beveiliging! \r\nsuper raar dat hij dat zegt vind ik nu nog steeds! (maar ik heb dus toestemming!)\r\n\r\n\r\nDus wie wil mij verder helpen?\r\nP.S: graag nu wel een antwoord!
Link naar reactie
  • 0
Niemand gaat je hier helpen. Zelfs als zou je een in drievoud geschreven en ondertekende verklaring van de directeur van je school hebben dat je de beveiliging van je school mag gaan hacken om te zien of je je spelletje kan spelen – wat je niet krijgt, want daar hoor je op school geen tijd voor te hebben – dan nog is het tegen de CID huisregels om je hier hulp bij te bieden.\n \n\n Daarnaast, leuk dat je sysadmin zegt dat je gerust mag proberen om de boel te hacken. Hij wordt niet van school getrapt als het je lukt en je betrapt wordt. Kost jou echter wel je opleiding, heb je dat er voor over?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...