Ga naar inhoud

Playbacks benutten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nGezien mijn XP-Home zo traag is geworden, en bepaalde websites zelfs niet meer reageren, ben ik genoodzaakt om het geheel opnieuw te instaleren.\r\nWat ik nu graag zou willen weten, is ofdat playbacks van bijv. Any Viodeo,AVSImage,CaprureWiz Avast Antivirus etc.gewoon in de opnieuwe geinsteleerde XP-Home kunnen worden terug geplaatst.\r\nDit om gedoe met licentiecodes te voorkomen.\r\nDie playbacks plaats ik dan op een externe schijf van 286 bytes.\r\nBij voorbaat vast mijn dank Weetgegraag.
Link naar reactie
De term playback is nieuw voor mij. Misschien iets nieuws wat ik nog niet weet. Gebruik je daar bepaalde software voor?\n\nOf bedoel je een [I]backup[/I]? 1 op 1 kopiëren en terug plaatsen van geïnstalleerde software gaat zelden werken. Het is namelijk zo goed als onmogelijk om precies de juiste onderdelen uit het register te vinden die je mee moet nemen in de backup. Herinstallatie van programma\'s is bijna altijd noodzakelijk. Die installatie gaat dan op dezelfde manier zoals je de programma\'s ooit voor de eerste keer hebt geïnstalleerd. Licentiecodes heb je daar dus bij nodig.
Link naar reactie
[QUOTE=Niels68;643046]Daar kun je net aan deze text opslaan;)\n\nM.v.g. Niels[/QUOTE]\n\nNiet eens - het verhaaltje is 503 karakters lang - da\'s dus al het dubbele met 503 bytes. :mrgreen:\n\nMaar even on-topic, ik moet met FooBar meegaan in de inschatting dat het om backups zal gaan. Die kun je niet op een andere PC terugzetten als degene waar ze vanaf komen. Je zult ze dus opnieuw moeten installeren, maar als je dat op de huidige hebt gedaan, dan is het geen probleem om dat op de nieuwe ook weer te doen, als je tenminste de licentiesleutels hebt.\n\nDe enige caveat daarbij zullen OEM-sleutels zijn. Die worden vaak bij activatie gekoppeld aan de PC waar ze bij geleverd zijn en willen vaak niet meer werken op een nieuwe PC - dat mag volgens de licentie dan ook niet.
Link naar reactie
Hallo allen die op mijn vraag hebben gereageerd, bedankt vor de genomen moeite.\r\nIk bedoel inderdaad een backup, die ik op dezelfde computer dacht te kunnen gebruiken.\r\nAls ik het goed begrijp zijn dergelijke bestanden zodanig met het in werking zijnde systeem versleuteld,\r\ndat terugplaatsen in een hernieuwde instalatie van XP-home geen zin heeft.\r\nEn dus gewoon opnieuw met de licentiecodes moet worden ingevoerd.\r\nHardstikke bedankt, ik weet nu van wanten.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...