Ga naar inhoud

Adobe Illustrator


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb een vervelend probleem.\r\n\r\nIk werk met adobe illustrator en met adobe photoshop (beiden de cs2 versie - al oud maar geen prob)\r\n\r\nNu wil ik een affiche ontwerpen in Illustrator en daarop ook enkele foto’s van artiesten zetten die aanwezig zullen zijn op het evenement.\r\nIk werk dus altijd in 300 dpi en cmyk kleurmodus voor zo een opdracht. Ik weet dat illustrator en photoshop compatibel zijn met mekaar.\r\n\r\nKan ik dus zonder probleem eerst een foto bewerken in photoshjop (bvb deel van achtergrond wissen zodat die transparant wordt) en dan uiteraard in dezelfde resolutie van 300 dpi en in cmyk zetten in photoshop om nadien op te slaan als PSD (photoshop formaat) om deze dan in illustrator te plaatsen (waarbij de weggehaalde achtergrond us transarant blijft).\r\n\r\nBlijft de foto dan goede kwaliteit?\r\nDe kleurmodus en dpi zet ik bewust in 6300 dpi en cmyk omdat dit nodig is voor het drukken van de affiche ater.\r\n\r\nIk ben benieuwd naar de reacties. Dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...