Ga naar inhoud

Netwerk zoek


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goede avond,\r\nDoor omstandigheden moest ik avg internet security van mijn computer afhalen.\r\nSindsdien heb ik geen internet meer.\r\nIn het netwerk centrum zie ik mijn computer en een streep met kruis en de wereldbol.\r\nEen nieuwe verbinding instellen - beperkte toegang.\r\nVerbinding met netwerk maken - beperkte toegang.\r\nDraadloze netwerken beheren - zie ik een mogelijkheid om mijn netwerk te benaderen, alleen dat lukt mij niet. Hij staat onderaan de lijst.\r\nVia internet kom ik niet verder. Conclusie: er is wel internet, alleen niet op mijn computer.\r\nWie helpt mij
Link naar reactie
Mijn systeem is w7.\r\nDaarnaast ben ik ook al aan het zoeken geweest in apparaatbeheer.\r\nDit alles geeft geen oplossing.\r\nik heb wel een melding:\r\nAdapter voor draadloos netwerk ondervind problemen.\r\nMogelijk problemen met het stuurprogramma voor de adapter voor draadloze netwerkverbinding.\r\n\r\nEchter bedraad geeft geen soulaas.\r\n\r\nHelp.
Link naar reactie
Je hebt ook bedraad geen verbinding?\n\nGezien de melding, zou je bij de fabrikant van laptop om (als het pc is) merk pc of merk en type moederbord op zoek moeten naar de driver voor je wifi netwerkkaart.\n\nMaar omdat zowel bedraad als wifi niet lukt, ga ikd enken aan je router danwel modem/router. Heb je zowel modem als router al zonder 220 volt gezet.\nDaarna eerst het modem aan en als dat helemaal is opgestart, zet je de router pas weer aan. \nAls de router geheel is opgestart, start je laptop/pc opnieuw op.\nDaarna probeer je verbinding te maken.\n\nLaat anders even weten of je een laptop of pc gebruikt en van welk merk en exact type dat ding is. Dan kunnen we op zoek naar de juiste driver.\n\nNiek
Link naar reactie
Niekie goede morgen,\nBedraad geeft geen verschil met draadloos.\nOmdat ik op andere laptops wel internet heb, is de actie met router niet nodig.\nIk heb een Samsung RC730. Die werkt zoals ik gewend ben met hem te werken.\nRechtsonder is het icoontje een oranje balletje. Als ik daar met links op klik dan zie ik met dikke letters staan BEPERKTE TOEGANG. Terwijl de 6 stokjes helemaal groen zijn.\nHet netwerkcentrum laat alleen mijn pc zien met een kruis door de lijn richting internet. Het netwerk is er niet.\nHoop op een reactie.\nXavier
Link naar reactie
Op deze site kan je drivers van Samsung downloaden: [url]http://www.samsung.com/nl/support/model/NP-RC730-S01NL-downloads[/url]\nControleer even aan de onderzijde van je laptop, of je type ook RC730-[B]S01NL[/B] is, anders even zoeken bij Samsung.\nLet op dat je de drivers neemt die bij het besturing systeem passen. (Ik vermoed dat je Windows 7 64bit hebt.) \nDaarvoor staat meerdere drivers voor Lan en Wifi. \n\nKijk dus even goed welke wifi kaart er in je laptop zit, (boekje of met het programma Speccy [url]http://www.piriform.com/speccy[/url] )daarvoor kies je de driver uit.\n\nDie download je, plaats je in een mapje, klikt er dubbel op om deze uit te pakken en zoekt het bestand \"Setup\" en klikt daat dubbel op, zodat de driver opnieuw wordt geïnstalleerd.\n\nKijken of dat verbetering geeft. \n\nNiek
Link naar reactie
Als de gegevens van de laptop die je gaf kloppen, moet je de derde hebben voor je wifi kaart en je Lan. Die moet van Intel zijn.\n\nDeze dus: [QUOTE]Windows 7(64bit) 15.0.0.75 Wireless LAN,INTEL Wireless LAN,INTEL Multi Language 68.15 MB[/QUOTE]\n\nDownload de driver op het kaartje met de Asus.\nDaarna in de Samsung en installeer de driver.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...