Ga naar inhoud

alle programma's veranderd naar acrobat reade


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nIk loop tegen het volgende probleem aan:\r\n\r\nWanneer ik mijn pc heb opgestart zijn alle icoontjes op het bureaublad veranderd naar een icoontje van acrobat reader. Wanneer ik op start->programma\'s klik is ook hier alles gewijzigd naar dat icoontje.\r\n\r\nNu dacht ik slim te zijn en systeemherstel te gebruiken echter start ie wanneer ik op het systeem icoon logo klik acrobat reader op (dus hij wil het programma starten met acrobat reader.\r\n\r\nWat kan ik nog doen? hopelijk snappen jullie mijn wellicht wat verwarde uitleg.
Link naar reactie
Hoe simpel kan het zijn inderdaad zoals Niekie aangaf is dat inderdaad het probleem, acrobat reader verwijderd en ineens zijn alle pictogrammen weer normaal en kan ik alle programma\'s weer benaderen.\n\nTip van obelix heb ik ook nog geprobeerd alleen wil ie telkens de systeemherstel opstarten met acrbat reader dus dat werkte niet.\n\nBeide bedankt voor het meedenken naar de oplossing ik ben erg geholpen:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...