Ga naar inhoud

bluetooth werkt niet op HP netbook


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nAl vanaf nieuw werkt de bluetooth niet op mijn HP pavilion dm1 netbook.\r\nApp.beheer geeft aan de het apparaat correct werkt.\r\nDrivers vernieuwen help niet.\r\nUpdates worden geweigerd, omdat de software er al op staat.\r\nDriver deínstalleren lukt niet, want deïnst.prog not found.\r\n(Maakt deel uit van update die wordt geweigerd.)\r\n\r\nHP geeft geen oplossing op site.\r\n\r\nIemand ervaring met dit probleem dat vaker blijkt voor te komen?\r\n\r\ngr. arjen
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;642773]Anders een bluetooth usb stick aanschaffen en die van hp uitzetten,[/QUOTE]\r\n\r\nDank voor je suggestie. Zoiets als je auto laten slepen terwijl er een motor ingebouwd zit... (-;\r\nMaar als niets lukt, zal ik wel moeten.\r\n\r\n@desperado. Alle servicesuggesties van Hp halen niets uit. Garantie is leuk, maar ik kan de HP niet missen. \r\nEr is niets stuk, alleen het werkt niet.\r\n\r\nHet kon zijn dat iemand het probleem herkent en mij een ohjadoejezo toespeelt.\r\n\r\nIk wacht nog even af...\r\n\r\nGroet,\r\nArjen
Link naar reactie
Ik heb even zitten zoeken. HP blijft zoals gewoonlijk vaag over de juiste specificaties van het type laptop. (Sommige modellen hebben BT).\nMaar dit vond ik o.a.:\n[QUOTE]De Bluetooth-technologie wordt niet ondersteund in HP QuickWeb. Raadpleeg voor\nmeer informatie de\nGebruikershandleiding\nin Help en ondersteuning in Windows of\nde schijf\nUser Guides\n(Gebruikershandleidingen) die bij sommige modellen wordt\nmeegeleverd[/QUOTE]\n\nWat gebeurd er als je BT in Apparaat beheer de-installeert en opnieuw opstart?\nNormaal vindt Windows dan de drivers weer.\n\nNiek
Link naar reactie
Welk besturingssysteem draai je? Windows 7 Home Premium x64?\nHeb je de goede driver geïnstalleerd? Ik zie op [URL=\"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=en&cc=in&dlc=en&sw_lang=&product=5075339#N531\"]deze[/URL] pagina dat er drivers voor verschillende hardware is. Kijk dus even goed welke je moet hebben. De broadcom bluetooth of de Ralink/Motorola bluetooth.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;642796]Ik heb even zitten zoeken. HP blijft zoals gewoonlijk vaag over de juiste specificaties van het type laptop. (Sommige modellen hebben BT).\r\nMaar dit vond ik o.a.:\r\n\r\n\r\nWat gebeurd er als je BT in Apparaat beheer de-installeert en opnieuw opstart?\r\nNormaal vindt Windows dan de drivers weer.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDan wordt de motorola-BTadapter gevonden en de drivers opnieuw geïnstalleerd. Allemaal vinkjes. Maar geen BT operationeel.\r\nBT wordt gelijk met WIFI aan/uit gezet. Aparte toets voor.\r\n\r\nArjen
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;642814]Welk besturingssysteem draai je? Windows 7 Home Premium x64?\r\nHeb je de goede driver geïnstalleerd? Ik zie op [URL=\"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=en&cc=in&dlc=en&sw_lang=&product=5075339#N531\"]deze[/URL] pagina dat er drivers voor verschillende hardware is. Kijk dus even goed welke je moet hebben. De broadcom bluetooth of de Ralink/Motorola bluetooth.[/QUOTE]\r\n\r\nW7 Hprem. x32\r\nIk heb al verschillende drivers en updates van HP-service geprobeerd. Geen effect.\r\nEr zit een Motorola BT in.\r\n\r\nArjen
Link naar reactie
unins000.msg is nl een bestand dat bij heel veel programma\'s kan behoren. \nIk heb een uurtje zitten lezen met de zoekvraag in Google < motorola unins000.msg > en kom het probleem ook tegen bij een verwijderen van o.a. malwarebytes.\nZou je eens willen aangeven:\n1) Hoe groot is je HD en hoeveel vrije ruimte is daar nog op?\n2) Welk antivirus programma je hebt?\n3) Welke andere antimalware/antispyware etc. je programma\'s je eventueel hebt draaien?\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...