Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogramma reageert niet w8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik krijg al een hele tijd de melding als ik een youtube filmpje of zelfs soms gewoon uitzichzelf zwart beeld word, en weer normaal word en dan komt er vervolgens een melding met: \"Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is herstelt.\":mad: Kan ik dit ook fixen? Want dit is zeer vervelend.\nIk heb sinds kort windows 8 geinstalleerd, met geen problemen.\nWindows 8 herkende mijn videokaart niet. En ik wist dat ik een Ati Radeon Xpress 200 had. Dus had ik de nieuwste driver ervan geinstalleerd want die andere waren voor windows xp en die kon ie niet installeren. Hiervoor had ik windows 7 en daarop had ik ook al die melding. Toen had ik videokaart geupdate had ik het nog steeds. Weet iemand een oplossing? Trouwens als ik mijn pc net opstart komen der ook soort van trillingen door het beeld. Als ie eenmaal loopt heeeel soms.\nHier nog wat specs.\n\nOS: Microsoft Windows 8 Pro\nVideokaart: Ati Radeon Xpress 200\nProcessor: Intel(R) Celeron(R) CPU 3.06 GHz 3.07 GHz\nRAM: 2 gb\nType Besturingsysteem: 32 bit x64 processor (Kwam ik achter toen ik windows 8 pro 32 bit had geinstalleerd ;D)\n\nGrtjs
Link naar reactie
Ik heb ook niet flashplayer. Toen ik nog windows 7 had wel, toen had ik ook de nieuwste, en had ik het ook, dus ik denk niet dat dat de oplossing is.\r\nEn Desperado\r\n Dan ook de driver voor 32 Bits W8 pro installeren.\r\n\r\n\r\nIk zou\r\nEerst de oude grafische drivers verwijderen , en.......... herstarten............kijk wat er dan gebeurt\r\n\r\nEn dan wachten tot Windows Update een driver aanbiedt.\r\n\r\nHoe moet ik dat doen?
Link naar reactie
Je topictitel is wat ongelukkig gekozen als het probleem zich niet alleen voordoet in Windows 8, maar ook al speelde in Windows 7. \r\nHeb eenzelfde soort probleem gehad met een NVIDEA kaart. Diverse drivers (oud, nieuw) geprobeerd, pc open gehad om stof te verwijderen, etc. Niets hielp :( Heb er uiteindelijk maar mee leren leven.
Link naar reactie
Ja klopt. Ik ben ook nog heel erg jong (10). Dus deze pc kreeg ik omdat ie anders weg ging en deze pc is ook al best oud. Maar mijn zus heeft nu een laptop gekocht en de computer wil ze nog wel een maandje ofzo houden. Maar misschien mag ik hem dan kopen, dus ik hoop dat ik gauw een nieuwe krijg! Zet maar op SLOTJE :D. Ik probeer er zolang mee te leven ;D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...