Ga naar inhoud

Ppp video converteren naar mpeg 1.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;642627]Een ppp videobestand is voor mij nieuw. Over wat voor bestand gaat het precies: [url]http://filext.com/file-extension/PPP[/url][/QUOTE]\r\nHallo FooBar,\r\nVast bedankt voor je interesse.\r\nHet betreft een vidio bestand dat ik via Power Producer van de Sony Handicam 8 mm camera op de computer heb over gezet. Op het scherm van Power Producer wordt het aangemerkt alsMPEG-2,\r\nTerwijl het opgeslagen in de map Mijn-video\'s ppp-data wordt genoemd.\r\nIk kan met mijn Any-videoconverter dat MPEG-2 bestand, vanaf Power Producer niet downloaden,\r\nHopenlijk kan j ehie riets mee.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie
Kan power producer het niet exporteren naar een ander formaat? Als het puur mpeg is, zou je het, na eventueel hernoemen, gewoon moeten kunnen openen in een willekeurig bewerkings- of converteerprogramma. Maar ik vermoed dat het iets anders is, wat alleen door power producer herkend wordt.\n\nBekijk dit ook eens:\n[url]http://searsmp3player.danielcadams.com/how-to-convert-power-producer-ppp-files-to-mpeg/[/url]
Link naar reactie
ppp bestanden blijken project bestanden te zijn. Daar zit geen daadwerkelijke video in. Alleen verwijzingen naar echte video bestanden op je computer, in welke volgorde die moeten, welke effecten etc.\n\nJe moet die ppp bestanden dus openen in power producer en van daaruit het project exporteren naar een video bestand. Dat kan dan mpeg1 zijn. Als mpeg1 niet kan kies je iets anders wat je dan weer met Any kunt converteren naar mpeg1.
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;642659]Kan power producer het niet exporteren naar een ander formaat? Als het puur mpeg is, zou je het, na eventueel hernoemen, gewoon moeten kunnen openen in een willekeurig bewerkings- of converteerprogramma. Maar ik vermoed dat het iets anders is, wat alleen door power producer herkend wordt.\r\n\r\nBekijk dit ook eens:\r\n[url]http://searsmp3player.danielcadams.com/how-to-convert-power-producer-ppp-files-to-mpeg/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nHallo couch-potato,\r\nHartstikke bedankt,\r\nDat ga ik uitproberen, laat nog wel het resultaat=taat horen.\r\nVandaag nie tmeer, want danmoet ik op familiebezoek.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;642661]ppp bestanden blijken project bestanden te zijn. Daar zit geen daadwerkelijke video in. Alleen verwijzingen naar echte video bestanden op je computer, in welke volgorde die moeten, welke effecten etc.\r\n\r\nJe moet die ppp bestanden dus openen in power producer en van daaruit het project exporteren naar een video bestand. Dat kan dan mpeg1 zijn. Als mpeg1 niet kan kies je iets anders wat je dan weer met Any kunt converteren naar mpeg1.[/QUOTE]\r\nHallo Foobar, hartstikke bedankt,\r\nDat ga ik uitproberen, en laat nog van me horen.\r\nNiet meer vandaag, want ik moetop[ familiebezoek.\r\nGroetjes Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;642661]ppp bestanden blijken project bestanden te zijn. Daar zit geen daadwerkelijke video in. Alleen verwijzingen naar echte video bestanden op je computer, in welke volgorde die moeten, welke effecten etc.\r\n\r\nJe moet die ppp bestanden dus openen in power producer en van daaruit het project exporteren naar een video bestand. Dat kan dan mpeg1 zijn. Als mpeg1 niet kan kies je iets anders wat je dan weer met Any kunt converteren naar mpeg1.[/QU\r\nHallo FooBar en couch-potato,\r\nHet probleem is opgelost.\r\nIn de map Power Producer bleek ook een MPEG-2 map aanwezig te zijn, waarna de videobestanden automatisch - biji opslaan - naar werden overegebracht.\r\nNaar aanleding van jullie veronderstellingen, kwam ik op de gedachte daarineens te gaan zoeken.\r\nNog bedankt, groetjes Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...