Ga naar inhoud

map naar andere partitie maar geen ruimte


Anoniem2

Aanbevolen berichten

bij de eigenschappen stond wel D:/\r\nmaar nu het probleem; de outlook mails zijn allemaal weg...\r\nik denk dat outlook de mails vanaf C:/ leest, maar hoe kun je dat wijzigen?\r\nen er staat wel een mapje met mijn documenten in c maar met een andere zeer kleine inhoud,\r\nik heb voor de zekerheid de map *mijn documenten 2* genoemd,\r\nen als ik de map mijn documenten terug wil plaatsen naar c zegt hij dat c te weinig ruimte heeft, maar \r\ntoen ik hem naar D had verplaatst ging de ruimte er niet bij!?\r\nwilllen jullie mischien bij een antwoord wat preciezer de stappen uitleggen die ik moetdoen?\r\ndat is voor mij beter te begrijpen.\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Welke \"outlook\" gebruik je? Outlookexpress? OF Microsoft Outlook van het Officepakket.\nOf je zoekt even in één van de menu\'s naar \"Archiefmap\" Daar kan je de locatie ook aflezen.\n\nAan de hand daarvan kan ik je de locatie geven. \n\nVerder:\nHoe groot is de map \"Mijn Documenten\" op D: Dat zie door er met rechts op te klikken en dat \"Eigenschappen\" te kiezen.\n\nHoe groot is je harde schijf waarop Windows staat en hoeveel ruimte is daar nu nog vrij op? \n\nVerder kan je \"Schijfopruiming\" nog laten werken. Ook te vinden via de Eigenschappen van de harde schijf. Maar doe dat pas als je je email weer terug hebt gevonden!!\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=hjpc;642651]ik gebruik microsoft outlook,\r\narchive-bestand staat in D:\\Mijn Documenten\\Outlook-bestanden\r\nmap mijn documenten is 32 gb\r\nC:/ =4 van de 37 GB beschikbaar\r\nD:/ =37 van de 76 GB beschikbaar\r\nik heb mijn map verplaatst dmv kopieren en locatie wijzigen.[/QUOTE]\r\n\r\nOke. De vrije ruimte op C is te weinig. Er moet altijd minstens 15% vrijblijven om Windows goed te laten werken. Dat is op een partitie van 37 Gb dus bijna 6GB.\r\n\r\nMaar er is duidelijk iets mis gegaan met het verplaatsen van de map mijn documenten. Als je 32 GB weghaalt bij C: moet die daar vrij komen.\r\n\r\nHoe groot is dan de map \"Mijn Documenten\" op C: nu? \r\n\r\nAndere vraag. Ik neem dat we over XP praten. Wanneer is de C: schijf voor het laatst gedefragmenteerd?\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Weet je zeker, dat je map \"Mijn Documenten\" niet allang op D: stond.? \nEn niet terug zetten is logisch. Een map van 32 GB past niet op een schijf waar maar 4 GB vrije ruimte is.\n\nVoor de [B]derde keer [/B]de vraag: Heb je schijfopruiming al uitgevoerd (op C: en op D:)?\n\nEen andere oplossing is om via schijfbeheer de D: partitie te verkleinen en daarna de C: partitie te vergroten, nu we weten dat het W7 betreft.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...