Ga naar inhoud

google emailprogramma


Aanbevolen berichten

In verband met synchronisatiegedoe tussen laptop, tablet en smartphone zou ik het liefst helemaal overgaan op google. Nu gebruik ik op mijn laptop WLM. Ook mijn contactpersonen staan dus op hotmail. Is er een google alternatief voor WLM? Waar ik ook in het buitenland vanuit een programma mijn 6 of 7 niet Gmail mailadressen kan bedienen?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;642564]gewoon GMAIL \r\n\r\n [url]http://www.gmailinlog.nl/[/url][/QUOTE]\r\n\r\ngewoon [url]www.gmail.com[/url] dus\r\nIk weet niet wat die website doet, maar het heeft vast geen toegevoegde waarde ten opzichte van de normale gmail website.\r\n\r\nOverigens kun je ook andere (pop3) accounts binnen Gmail toevoegen, zodat mail van deze accounts in gmail binnenkomt en je ook mail vanaf deze andere emailadressen kunt verwijderen. Zo heb ik een stuk of 10 adressen binnen mijn gmail. Zie de helpfunctie van de gmail website voor instructies.\r\n\r\nJe hebt dan geen emailprogramma meer op je computer nodig: alles gaat via je browser en werkt dus op iedere computer waar internet op is. Ook in het buitenland.
Link naar reactie
Ik vind die beschrijving niet erg duidelijk en durf niet rigoreus te wijzigen. Het gaat steeds over andere mails via google. Ikwil een emailprogramma waarin ik een stel emailadressen kan lezen , verzenden en verwijderen en waarin de contactpersonenvia google gesynchroniseerd worden. Ik heb nu op al mijn apparaten dubbele contactpersonen met exchange en google, daar wil ik vanaf.
Link naar reactie
Wat foobar zegt : [url]https://mail.google.com[/url] vindt ik een ideale oplossing.\nIk heb zelf een stuk of 8 email adressen die ik van overal kan benaderen. In feite is het een soort webmail waarin ik alle mail in kunt ontvangen/versturen. De orginele email blijft in takt en je kunt in de instellingen ook de berichten alleen ophalen (zonder ze van de server te verwijderen.\nZou er toch eens naar kijken.\n\nSucces!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...