Ga naar inhoud

synchroniseren laptop, tablet en smartphone


Aanbevolen berichten

Ik ben al een hele tijd bezig om mijn agenda en contactpersonen te synchroniseren. Het lukt me gedeeltelijk, maar diverse personen zitten er dubbel in en als ik er soms een weghaal, mis ik op het andere apparaat een persoon. Datzelfde geldt voor de agenda. Als ik soms iets weghaal werkt het niet meer of dan staan de personen er weel dubbel op. Op mijn laptop gebruik ik hotmail en ik heb de tab ingesteld op synchroniseren met exchange etc. Maar er gebeurt niks. Nu staan de meeste contacten op hotmail en gmail, maar ik weet niet meer hoe ik dat deed. Kan iemand me vertellen hoe ik dit in orde kan krijgen?
Link naar reactie
Ik gebruik windows life mail op mijn laptop. Daarin staan mijn contacten. Kan ik op mijn laptop de contactpersonen in gmail zetten? Of moet ik dan ipv WLM voor google kiezen (heb daar overigens geen principiele problemen mee) Als primaire eis heb ik dat ik via een programma in het buitenland kan mailen met 6 of 7 mailadressen
Link naar reactie
In WLM kan je de contactpersonen exporteren als .csv bestand. Dat zet je ergens op de harde schijf.\nDaarna kan je, als Gmail opstart de contactpersonen vanuit het .csv bestand weer importeren.\n\nOverigens leg ik dat hier ook al uit in een topic van je: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76836[/url]\n\nAls je meer uitleg wil, lees ik het wel.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik weet niet hoe ik moet beginnnen.\r\nIk heb een gmailaccount, een gmailadres, 2 hotmailadresse, 2 keer 2 emailadressen met eigen naam.\r\nBij voorkeur wil ik een lijstje met bv\r\nAlle mailadressen\r\nPrive 1\r\nPrive2\r\nPrive 3\r\nPrive 4\r\nHotmail 1\r\nHotmail 2\r\nGmail. \r\nDus hoe begin ik?
Link naar reactie
Bedoel je het synchroniseren?\nBedoel je alle contactpersonen op de laptop in Gmail zetten?\nHoe je een lijstje kunt maken hoef ik je niet uit te leggen hoop ik. (pak pen en papier).\n\nVerder is het van belang te weten, dat je in Windows Live mail, meerdere accounts aan kan maken. Ik heb er zelf 5 accounts in staan. (3 x gmail/1 x @outlook en 1 x provider)\nMet vakantie ontvang ik van elk account de mail.\nVerzenden gaat dan alleen via @gmail of @outlook.\n\nMaar ik begrijp je hele situatie nog niet. \nWaar wil je een lijstje van? \n\nNiek
Link naar reactie
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Op mijn pc\'s gebruik ik WLM en in tegenstelling to t wat Niekie schrijft kan ik tijdens de maanden dat ik in het buitenland verblijf ideaal mailen met mijn 4 popaccounts, mijn 2 hotmail en mijn gmailaccount. Op zich heb ik geen probleem met WLM, zij het dat mijn agenda en contactpersonen niet goed synchroniseren. Zo heb ik op mijn pc\'s alle contactpersonen dubbel staan. OP Smartphone en tablet kun je dat samenvoegen. Mij wordt geadviseerd om WLM niet meer te gebruiken, maar geheel op google over te gaan. Maar hoe werkt het dan en hoe zet je dat over?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...