Ga naar inhoud

Spelling in Word 2003


Aanbevolen berichten

Hallo, na lange tijd nu weer een probleem, en dit is met Word 2003.\r\nAls ik een brief in het Duits schrijf met Word dan kan ik sinds kort geen spelling meer controleren in het Duits, ik krijg altijd de Nederlandse controle, heb Office 2003 al opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt ook niet, ik vind dit een niet verklaarbaar verschijnsel omdat ik dit altijd heb kunnen doen.\r\nWat zou dit kunnen zijn?\r\nBesturing systeem is Windows XP prof\r\n\r\nGr. Jan
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;642471]Kennelijk is er kort geleden dus iets veranderd. \r\nFalstring bedoelt vermoedelijk wat je hebt gedaan, zodat het niet meer werkt. \r\nInstallatie van een programma, update van iets, etc.[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik dit zou weten, dan had ik het zeker opgelost, en updates komen hier dagelijks binnen, al is het maar voor een ander programma.
Link naar reactie
wat ik bedoelde: hoe heb je gepoogd een en ander in te stellen.\r\nop je plaatje zie ik overigens dat de gekozen taal het nederlands is....\r\nja, en dan kan je duitse woorden niet checken.\r\nin mijn word 2003 moet ik naar extra, taal, taal instellen.\r\nselecteer daarna een stuk tekst, en druk f7. dan zal de controlemodule worden geactiveerd.
Link naar reactie
Oké, net mijn zoon hier geweest, en die wist hoe het moest.\r\nEerst de Duitse taal als standaard instellen, dan word afsluiten en weer opstarten, nu weer de Nederlandse taal als standaard instellen, automatisch taal weergeven aanvinken, en het werkt.\r\n\r\n@ falstring ik heb nooit de taal hoeven om te zetten als ik iets wilde controleren in een andere taal, maar gelukkig is het weer in orde.\r\n\r\nBedankt iedereen voor het meedenken, kan nu gesloten worden.\r\n\r\nGr. Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...