Ga naar inhoud

Filezille FTP Server


Aanbevolen berichten

Hi Iedereen.\r\n \r\nIk heb het volgende probleem.\r\n ik heb filezilla ftp Server, en als ik inlog op de ftp server zie ik alleen maar staan: \r\n\r\nFTP-hoofdmap op ..... (<---- hier staat de naam van de FTP Server ---->) ......\r\n Druk op Alt, klik op Beeld en klik vervolgens op FTP-site in Windows Verkenner openen als u deze FTP-site in Windows Verkenner wilt weergeven.\r\n \r\n\r\nverder zie ik geen geen mappen. maar heb deze wel aangemaakt in Filzeilla server (zie bijgevoegd screenshot)\r\n port 21 staat open en port 30000 t/m 30100 staan allemaal open ind e router (windows firewall staat uit)\r\n \r\n\r\nis er misschien iemand die mij hierbij kan helpen?\r\n \r\ngr.\r\n Patrick
Link naar reactie
Je alias moet beginnen met een \"/\"\n\ndus: \nbij directories: \"D:\" krijg je bijvoorbeeld de alias \"/d-drive\", dat alles zonder \"\" natuurlijk.\n\nOm het overzichtelijk te houden label ik mijn aliases altijd met een \">>\" zo weet ik altijd welke folders aliases zijn. (in het voorbeeld hierboven wordt dat dan \"/>>d-drive\" )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...