Ga naar inhoud

organiseren docs op windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop met windows 7. Ik heb mijn docs voor het grootste deel op een partitie staan.\r\nAls ik kijk wat er in \"verkenner\"te zien is:\r\nFavorieten\r\nBibliotheken\r\nComputer\r\nNetwerk\r\n\r\nIn Bibliotheken vind ik:\r\nAfbeeldingen\r\nDocumenten\r\nMuziek\r\nVideos\r\n\r\nOnder Afbeeldingen vind ik echter ook:\r\nMijn afbeeldingen\r\nopenbare docs\r\nmijn docs\r\ndownloads\r\n\r\nDie documenten onder afbeeldingen zijn dezelfde als de documenten onder documenten.\r\nIk wil die documenten niet ook onder afbeeldingen hebben staan, maar ik durf ze niet weg te halen uit angst dat ik ze helemaal kwijtraak.\r\nHoe richt ik \"verkenner\" in?
Link naar reactie
Maak een mapje \"c:\\bestanden-docs\" (bijvoorbeeld) aan op je harddisk. Verplaats alle bestanden in \"documenten\" naar dit mapje. \n\nga dan naar afbeeldingen, en kijk dan of het mapje documenten ook leeg is, zo ja, het mapje verwijderen. Zo nee, even de bestanden vergelijken met het mapje die je net hebt aangemaakt, en daarna weg gooien. \n\nAls je dit gedaan hebt voor alle dubbele mappen, kan je ze weer terug verplaatsen.
Link naar reactie
Inmiddels heb ik in de bibliotheek nog staan: afbeeldingen met ondermap mijn afbeeldingen, muziek en videos. Vervelend dat ik nu niet meer de documenten aan kan als ik de startknop indruk.\nDus nu weer documenten aan bibliotheken toegevoegd. Het werkt prima, aleen blijf ik in verkenner aan de linkerkant houden afbeeldingen, muzieken videos, terwijl rechts afbeeldingen, documenten, muziek en videos te zien zijn. Hoe krijg ik docs aan de linkerkant ook te zien. Tweede vfaag. Links heb ik Afbeeldingen met als ondermap mijnafbeeldingen. Hoe krijg ik het zo dat er maar een map staat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...