Ga naar inhoud

programma ?


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem.\r\nIk moet jaarlijks bepaalde gebieden in het land controleren op hun staat.\r\nwanneer ik echter dat vergeet, ben ik de machtiging over die gebieden kwijt en moet ik diverse formaliteiten regelen om alles weer goed te krijgen.\r\nOm dit nu te voorkomen wil ik een programmaatje maken waarin ik de datum van de laatste controle ingeef, en dan moet dat programma mij, ca 3 maanden voor het verstrijken van de termijn van 1 jaar, een melding geven op het bureaublad of via de mail zodat ik nog 3 maanden de tijd heb om alsnog die controles uit te voeren. Wie weet een manier en met welk programma zou ik dit kunnen doen\r\n\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Gmail Agenda heeft de optie om je op elk gewenst moment een mail te sturen, maar dan moet je wel elke met de hand invoeren. Uiteindelijk niet heel veel werk, als jij zelf toch ook al de datum van de laatste controle wilt invoeren.\n\nJe kan naast de ene mail nog net zoveel extra herinneringen toevoegen als je wil, desnoods weken van te voren.
Link naar reactie
Het lijkt geen jaarlijks gebeuren te zijn, maar als de controle uitgevoerd is dan wel binnen een jaar weer. Dus de verjaardag-optie lijkt mij niet bruikbaar hier.\n\nEr is wel enigszins vertrouwen nodig trouwens, ik heb het eerder met live mail gedaan, maar na twee juiste mails kreeg ik ze niet meer, en daarna nooit meer aan de praat gekregen, helemaal zonder foutmeldingen trouwens.\nDaarom ben ik (moest ik) Google gaan proberen.\nMisschien een maandelijkse proefmail om te blijven checken programmeren ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...