Ga naar inhoud

C schijf bijna vol


Aanbevolen berichten

Hoe groot is je schijf in zijn geheel?\nAls de schijf voor 80% vol aangeeft dan word het of tijd voor een grotere schijf of een externe schijf, er moet namelijk altijd een 20% leeg blijven om Windows te laten werken.\nEr zijn bestanden die je ook niet ziet als je alle bestanden zichtbaar maakt dus dat kan kloppen.
Link naar reactie
Ook de (standaard) verborgen mappen/bestanden meegerekend?\nHoud er bij de berekening ook mee dat fabrikanten anders rekenen dan je misschien zou vermoeden. Afhankelijk van de definitie: Een gigabyte is dus 1.000 megabyte, terwijl een gibibyte 1.024 mebibyte is (bron [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Gigabyte[/url]).
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb windirstat uitgeprobeerd. Ik ben weliswaar niet technisch en het kleurenplaatje is indrukwekkens, maar ik kan wel zien dat er toch geen rare dingen op de C schijf staan. Ik moet misschien maar een paar partities op de schijf verkleinen en C groter maken. Kan ik weer even vooruit.\r\nIn elk geval bedank allemaal voor de informatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...