Ga naar inhoud

documenten op volgorde


Aanbevolen berichten

Ik ben al jaren gewend om mijn documenten (foto\'s, mails excelfiles en worddocs) te voorzien van een unieke naam. bv 130724 - vraag aan computeridee.\r\n\r\nIn mijn map correspondentie komen echter de mails, excelfiles, worddocs in verschillende blokkeb. Alle wordfiles bij elkaar (in 2 typen ook nog) de excelfiles bij elkaar en de mails bij elkaar. Ik wil deze docs echter allemaal op dit nummer gerangschikt hebben, kan dat? \r\nOok met mijn afbeeldingen heb ik mapjes als 130724 - vakantie spanje. Vroeger liet ik die op type sorteren en stonden ze allemaal onder elkaar. Al;s ik een file bovenaan wilde hebben, zette ik er een uitroepteken voor of onderaan zz.\r\nIn windows 7 is dat echter veel moeilijker sorteren dan vroeger in XP.\r\nWie geeft me advies?
Link naar reactie
Kan zijn dat je dit draadje vergeten (verloren) bent:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76755[/url]\n\nAls je boven een kolom (die balkjes) in de Verkenner rechtsklikt, kan je zo maar de weergave binnen je Verkenners instellen, dus ook \'[I]Type[/I]\' toevoegen.\nOok kan je links op zo\'n balkje klikken om die kolom als sorteercriterium te kiezen, of de volgorde van sorteren in die kolom om te draaien.\n\nAls alles naar wens is moet je onder \'[I]Extra - Mapopties - tab Weergave[/I]\' de knop \'[I]Op alle mappen toepassen[/I]\' klikken als je dat wilt.\nAlternatief kan je in datzelfde venster ook \'[I]De weergave van alle mappen opslaan[/I]\' aanvinken, maar dan moet je het per map ook instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...