Ga naar inhoud

xp laptop als hotspot?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik in de tuin zit met tablet of smartphone, zit ik net op de grens van de signaalsterkte. Nu kan ik wel een signaalversterker kopen, maar een flinke investering voor die paar dagen dat het mooi weer is.\r\nIk heb nog een oude xp laptop staan. Kan ik die gebruiken? Ik heb gehoord dat spotify en virtual hotspot niet werken op xp. Heeft iemand een andere oplossing. \r\nPS Ik heb ook nog een externe USB antenne , misschien is die te gebruiken?
Link naar reactie
Heb je ten eerst nagedacht, of het mogelijk is om de Wifi accespoint te verplaatsen, zodat je en binnen en buiten een goede ontvangst hebt?\n\nAls dat niet kan of niet werkt, zou ik het met de externe USB antenne proberen.\n\nEen laptop als repaeter inzetten, lijkt me een niet heilzame weg, zo het al mogelijk is. \n\nVanaf zo\'n 25 euro koop je al een extender. [url]http://azerty.nl/0-904-300378/tp-link-tl-wa730re-150mbps-wir.html[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Werkt die op XP, want op windows 7 werkt het in principe wel[QUOTE=Niekie30;642586]Bedoel je het synchroniseren?\r\nBedoel je alle contactpersonen op de laptop in Gmail zetten?\r\nHoe je een lijstje kunt maken hoef ik je niet uit te leggen hoop ik. (pak pen en papier).\r\n\r\nVerder is het van belang te weten, dat je in Windows Live mail, meerdere accounts aan kan maken. Ik heb er zelf 5 accounts in staan. (3 x gmail/1 x @outlook en 1 x provider)\r\nMet vakantie ontvang ik van elk account de mail.\r\nVerzenden gaat dan alleen via @gmail of @outlook.\r\n\r\nMaar ik begrijp je hele situatie nog niet. \r\nWaar wil je een lijstje van? \r\n\r\nNiek[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...