Ga naar inhoud

update Windows vista SP1


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nik heb reeds 5x het hieronder getoonde geupdated.\r\nMaar telkens geeft men op dat er een nieuwe update ter beschikking is en dat blijkt steeds dezelfde te zijn. \r\nWat kan daar de oorzaak van zijn en is daar een oplossing voor?\r\n\r\nMvg\r\n\r\nJoske63\r\n\r\nKB936330: Windows Vista Service Pack 1\r\nInstallatiedatum: ‎14/‎07/‎2013 22:50\r\n\r\nInstallatiestatus: Geslaagd\r\n\r\nType update: Belangrijk\r\n\r\nWindows Vista Service Pack 1 (SP1) is een update voor Windows Vista waarin de feedback van onze klanten wordt behandeld. Met Windows Vista SP1 worden specifieke betrouwbaarheids- en prestatieproblemen verholpen, nieuwe hardwaretypen ondersteund en ondersteuning voor verschillende opkomende standaarden toegevoegd. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
Link naar reactie
Ik weet niet wat je daar precies mee bedoeld, maar als je de gedownloade update bestanden bedoelt die staan in :\nC:\\Windows\\System32\\Catroot2\nC:\\WINDOWS\\SoftwareDistribution\\Download\n\n\nHier kan je dat lezen: [url]http://www.schoonepc.nl/instal/update.html[/url]\n\nJe moet natuurlijk geen geinstalleerde updates gaan verwijderen, want dan krijg je ze weer opnieuw aangeboden. Updates zijn o.a. nodig voor de veiligheid en goede werking van je pc. \n\n\nHoe groot is de schijf waar Vista op staat en hoeveel vrije ruimte heb je daar nog op, als ik vragen mag?\n\nNiek
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Ik wil dit even kwijt, tijdens de laatste updates (11 stuks) van Vista kreeg ik bij het opstarten een heel rare werkbalk onderin; het leek een beetje op de veilige modus, alleen de rest was normaal. Ik kon niet meer mijn icoontje met computers en wereldbol zien, waarmee ik kan zien dat ik verbinding heb. Toch kon ik op internet komen. Ik heb toen nog een keer opgestart en toen was mijn werkbalk weer normaal. Misschien hebben er meer mensen last van?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...