Ga naar inhoud

Windows 8 64bits probleem met 32bits Office


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC met Windows 8 64bits.\n Omdat er geen Office opzit heb ik eerder mijn eerdere Office 2007 32bits er opgezet maar die heb ik vervangen door Office 2013 64bits en ik wilde daarna Share Point Designer 2013 er opzetten maar dat gaat fout.\n Het systeem geeft aan dat ik eerste alle 32-bits versies moet verwijderen; dat heb ik gedaan met de unstaller van Advance System Care Ultimate, ook de leftovers.\n Toch blijft het systeem aangeven :\n \"De 64 bitsversie van Office kan niet worden geïnstalleerd omdat de volgende 32 bitsprogramma `s zijn aangetroffen op uw PC: Office 15 Click-to-Run Extensibility Component .\n Verwijder alle 32 bitsprogramma`s van Office en 32 bit installatie uit als u in plaats van de 32 bitsversie van Office wilt installeren\"\nIk heb echt alle 32bits onderdelen van Office 2007 32bits verwijderd, toch kom ik er niet verder mee.\nAlles bij elkaar een vreemde zaak\nWat betekend: Office 15 Click-to-Run Extensibility Component ,kan ik hier wellicht iets mee?\nHopend op uw reactie, b.v.d\nKees\nP.S. ik heb alle onderdelen van Office2007 32bits verwijderd, maar kom niet verder, ook niet met fix-it of REVO
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...