Anoniem2 Geplaatst: 7 juli 2013 Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Ik heb mijn boekencatalogus in een excelfile gezet.\r\nNu heb ik een lijst met op elke regel een schrijver , komma\'s, aanhalingstekens, boeknaam etc etc. Nu wil ik daar een nette lijst met kolommen van maken. Hoe doe ik dat op een simpele manier? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Even uitgaand van Excel 2007/2010:\nSelecteer de kolom waar de tekst in staat.\nGa naar het onderdeel \"Gegevens\" en kies voor \"Tekst naar kolommen\".\nGeef aan dat het een gescheiden lijst is.\nGeef als scheidingsteken aan \"Komma\"\nAls alles naar je zin is, klik je op \"Voltooien\"\nEn zie het resultaat! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2013 Werkt prima, dank je. Heb nog wat moeten wijzigen in namen, maar het was snel gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen