Ga naar inhoud

Microsoft Word werkt niet meer.


Aanbevolen berichten

Goede middag.\r\nIk heb een legale en volledige versie van Office 2010. Al lange tijd zit ik met het volgende probleem:\r\nAls ik een bestaand word-bestand open dan krijg ik op een gegeven moment de melding:\r\nWord werkt niet meer. Programma afsluiten.\r\n\r\nAls ik dan nogmaals op het bestand klik dan krijg ik de volgende melding:\r\nWord is de vorige keer niet goed gestart. Als u Word in de veilige modus start, kunt u het opstartprobleem opsporen en corrigeren, zodat het programma juist kan worden gestart.\r\nWilt u Outlook starten in de veilige modus? Ja / nee.\r\n\r\nAls ik op ja klik dan krijg ik een blanco Word scherm, met in de linker kolom beschikbare bestanden.\r\nDaar staat dan ook het Word bestand dat ik wilde openen.\r\n\r\nWie helpt mij van dit hinderlijke probleem.\r\nIk heb Outlook 2010 al een keer opnieuw geïnstalleerd.\r\nAls ik via starten Word opstart dan heb ik dit probleem niet.\r\n\r\nWie heeft voor mij de gouden sleutel?\r\nAlvast bedankt\r\nXavier
Link naar reactie
In je titel heb je het over dat Word niet meer werkt. In je vraag heb je het (ook) over het starten van Outlook. Klinkt niet logisch (afgezien dat Word mogelijk als teksteditor is ingesteld voor Outlook).\n\nGaat het om doc of docx documenten? Maakt dat mogelijk nog verschil? \nIs er een bepaalde \"logica\" dat het gebeurt? Bv. telkens na 10 minuten? Meerdere documenten, lengte van document(en)?\nHeb je Outlook ook open?\nHet bestand dat je opent: open je dat vanaf de harde schijf of uit een bijlage?
Link naar reactie
Ik vermoed dat TS Office bedoelt in plaats van Outlook.\n\n[QUOTE]Er zijn twee mogelijkheden. Of er is iets mis met een instelling, of er is een invoegtoepassing actief die roet in het eten gooit. Start Word nog eens in de Veilige Modus en ga dan naar Bestand -> Opties -> Invoegtoepassingen. Klik hier op Start, vink alles uit en klik dan op OK. Sluit Word vervolgens af en probeer dan eens normaal op te starten.[/QUOTE]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
De vraag is al wat oud, maar de oplossing die Rita geeft is een onveilige. Als je al Java gebruikt, moet je het zeker up to date houden, anders is de pc gevaarlijk lek voor aanvallen van malware.\n\nDe lijst met namen die Flappie ziet bij de 2e keer opstarten komt vermoedelijk omdat Word dan op de keuze \"Recent\" staat en dan laat hij een aantal laatst gebruikte documenten zien.\n\nAls je de Office dvd plaatst kan je ook kiezen voor reparartie. Dat al geprobeerd?\n\nNiek\n\nNiek
Link naar reactie
Niek zie reactie #3\n\nIk heb zelf dit probleem eenmaal gehad en mijn oplossing is gewoon de boel veiligstellen en de computer opnieuw installeren als een eventuele herstel van Windows niet of niet meer mogelijk is.\n\nOverigens heb ik sinds Windows 8 dit soort problemen niet meer die hersteld zichzelf na een fout, dit was overigens wel een verrassing de eerste keer net als de functie in Google dat je gewoon op een andere PC Google installeert en en inlogt en alles weer terug is wat je op de oude computer had ingesteld.\n\nWat schetst mijn verbazing, ik ging toevallig vanmorgen omdat de random reader van de rabobank die kapot was naar de bankr en deed daar even de bankzaken op de computer daar, stond na het inloggen gewoon mijn adreslijst netjes volledig op de PC, ik hoefde alleen dus net als thuis de naam van de belanghebbende aan te klikken en het geheel stond direct ingevuld.\n\nVolgens mij zit deze functie ook in Office 2010 alleen niet standaard ingeschakeld.\n\nDit adres komt uit de Office help file [url]http://www.wordrepairrecovery.com/nl/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;643242]Niek zie reactie #3\r\n\r\nWat schetst mijn verbazing, ik ging toevallig vanmorgen omdat de random reader van de rabobank die kapot was naar de bankr en deed daar even de bankzaken op de computer daar, stond na het inloggen gewoon mijn adreslijst netjes volledig op de PC, ik hoefde alleen dus net als thuis de naam van de belanghebbende aan te klikken en het geheel stond direct ingevuld.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad in 3 stond te ook al. \r\nMaar dat lijstje met banknummers staat gewoon bij de bank op de server. Hetzelfde als de google gegevens bij Google staan. \r\nWaar je ook inlogt met je Google account, je beschikt over je gegevens.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niek en Desperado;643255]Als je bij de bank inlogt werk je op de server van de bank, en bij Google idem dito.\r\n\r\n\r\n\r\nAls je dat nog niet door had ???? ;):o\r\n\r\n\r\nEn dat kan dus Overal in de wereld waar Internet is.[/QUOTE]\r\n\r\nDat had ik al begrepen, en office heeft dus ook zoiets alleen staat het dan op je eigen PC lees in mijn vorige reactie de link uit de Office help file [url]http://www.wordrepairrecovery.com/nl/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;643271]Die link is niet van Microsoft.\r\n\r\nEn er staat ook al een type fout op die site .\r\n\r\nDit Woord reparatie programma is zeer compatibel ...enz.\r\n\r\nEn de prijs wel 30 Euro . \r\n\r\nDan is een herinstallatie goedkoper[/QUOTE]\r\n\r\nDeze link staat in de helpfile van offiice.\r\nEr worden in vertalingen veel type fouten gemaakt, maar ook in Computer-idee en andere gerenommeerde bladen stikt het vaak ook van de typefouten dat schijn iets met bezuinigen te zijn, vroeger had je op elke redactie iemand zitten die alle stukje hierop controleerde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...