Ga naar inhoud

Welke vpn software is de beste


Aanbevolen berichten

ik zit er al eventjes mee te ***ten.\r\nmaar heb tot heden nog niet echt een goeie gevonden.\r\nik heb een tijdje HMA gebruikt alleen daar betaal je je helemaal scheel aan.\r\nfijne vond ik dat er heel veel verschillende servers zijn waarmee ik verbinding kon maken.\r\nnu gebruik ik tijdelijk even openvpn.\r\ndit ziet er ook wel goed uit alleen weet ik niet of het ook wel echt werkt\r\ndaarnaast heb je een max aantal mb gebruik en beperkte servers.\r\nbestaat er eentje die heel dicht in de buurt van HMA komt?\r\nEn dan het liefst eentje die gratis is.
Link naar reactie
Buiten het feit dat vpn verbindingen tegenwoordig veel worden gebruikt voor minder legale zaken, word het al ruim een decennium gebruikt voor het schaduw internet maar oké.\n\nMet de zoekterm zonder haakjes\"vpn free\" op Google vind je veel gratis en semi gratis vpn servers, het is aan de gebruiker om proefondervindelijk de voor hem/haar juiste eruit te vissen.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;641041]Buiten het feit dat vpn verbindingen tegenwoordig veel worden gebruikt voor minder legale zaken, word het al ruim een decennium gebruikt voor het schaduw internet maar oké.[/QUOTE]\r\n\r\njah ach mocht dat zo zijn dan ben ik daar altijd gewoon vrij in toch? :rolleyes:\r\nniemand bepaald wat ik wel of wat ik niet mag ;)\r\n\r\nik wil hem gaan gebruik als een extra stukje beveiliging
Link naar reactie
[QUOTE=SirJohn;641047]nee tegen gehackt worden... ik weet dat het moeilijker wordt als er vpn gebruikt wordt[/QUOTE]\r\n\r\nJe moet al minimaal een bedrijf hebben wat goed loopt of in de quote 500 staan, of wel heel erg dom met de computer omgaan om gehackt te worden.\r\n\r\nMaar gezien je een firewall en een antivirus programma en eventueel nog apart een spam/mallware programma hebt en die up to date zijn is de kans zelfs bij het bezoeken van zeer schimmige sites zeer klein dat je ooit gehackt zult worden.\r\n\r\nIk zit op het internet sinds ik vrij bij de uni in Eindhoven (via een tingelmodem waar de telefoonhoorn nog opgelegd moest worden zodra je het nummer gedraaid had 25 jaar geleden ongeveer) en ben nog nooit gehackt en heb zelden een virus in één van mijn systemen gehad.\r\n\r\nEn ik heb wat af gerotzooid op het internet zo te spreken, van illegale software tot het downloaden van de nieuwste films en series en heb gezocht op het maken van atoombommen het kopen van geweren/munitie enz, als je je talen spreekt dan vind je alles wat je maar wilt vinden.\r\n\r\nIk ben nog nooit bang geweest om besmet noch gehackt te worden.\r\n\r\nDus als je VPN niet gaat gebruiken voor dingen die het daglicht niet kunnen verdragen dan heeft het voor beveiliging geen of weinig nut.\r\n\r\n[SIZE=\"3\"]Angst is een slechte raadgever.[/SIZE]
Link naar reactie
Volgens mij zijn er maar zat mensen die bepalen wat jij allemaal wel of niet mag. Iets met wetgeving en strafrecht en zo, maar dat terzijde.\n \n Ik denk ook dat er geen antwoord is op je vraag. Welk VPN programma het beste is, is geheel afhankelijk van je situatie en van wat je toepassing ervoor gaat zijn. En omdat je dat nogal angstvallig geheim houdt, kan niemand je dus vertellen wat voor jou persoonlijk het beste is.\n Ik denk niet dat wij één voor één alle bestaande VPN programma\'s gaan opsommen, zodat je ze allemaal af kan schieten met antwoorden als “daar heb ik niets aan”.
Link naar reactie
Zelf gebruik ik [URL=\"http://openvpn.net/\"]OpenVPN[/URL] om in te loggen op het bedrijfsnetwerk. \n\nHeb een firewall in mijn router én heb [URL=\"http://www.online-armor-firewall.nl/\"]Online Armor[/URL] firewall op mijn systemen geïnstalleerd. Mijn systemen worden niet gehacked tenzij ikzelf domme dingen ga doen.\n\nWanneer je ergens op een forum leest dat iemand gehacked is dan is dat in 99,9% van de gevallen helemaal geen hacken geweest. Dan heeft men zelf ergens gegevens ingevuld waar ze dat beter niet konden doen en/of gebruiken ze hetzelfde wachtwoord voor verschillende dingen.
Link naar reactie
[QUOTE=SirJohn;641047]nee tegen gehackt worden... ik weet dat het moeilijker wordt als er vpn gebruikt wordt[/QUOTE]\r\n\r\nDaar help ook een vpn verbinding niet tegen, als je niet weet wie de vpn server beheerd. De veiligheid van je internet verbinding ligt dan in handen van de vpn server waar je verbinding mee maakt.\r\nAls daar dingen niet goed geregeld zijn, loop je daar een zeker risico.\r\nEn heb je dat niet meer zelf in de hand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...