Ga naar inhoud

Visual studio fatal error C1083


Aanbevolen berichten

Visual Studio Fatal Error C1803\r\nHallo allemaal ik heb een probleem...\r\n\r\nik heb een virtuele OS van Windows Server 2012, en ik heb hierop Microsoft Visual studio 2008 en ik moet ergens een solution voor bouwen. Als ik dit dit geeft hij dit aan\r\n\r\n[CODE]fatal error C1083: Cannot open include file \'xxxx.h\': No such file or directory\r\nMaar ik nu heb ik op me echte OS ook visual studio 2008 geinstallleerd en als ik hier build solution doe dan werkt het gewoon perfect en krijg ik geen errors[/CODE]\r\n\r\nik denk zelf dat het aan de toegang, want als ik toegang wil geven aan de hele C: drive van het virtuele OS dan geeft hij dit aan\r\n[CODE]An error occurred while applying security information to:\r\nC:\\windows, C:\\bootmgr, C:\\program files en C:\\hiberfil.sys\r\n\r\nFailed to enumerate objects in the container. Access Denied[/CODE]\r\n\r\nik hoop dat iemand mij kan helpen...\r\nAlvast bedankt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...