Ga naar inhoud

E-books niet meer te lezen


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn pc opnieuw van vista voorzien. Eea werkt weer prima. Ik heb alleen een probleem met het lezen van e-books. Ik heb een grote collectie e-books, waaronder een aantal zg. gekraakte. Die worden keurig door Adobe digital editions 2.0 herkend en geopend. De e-books die ik echter zelf heb gekocht via bol.com of kobobooks.com hebben een beveiliging die niet door Adobe herkend wordt. Ik heb een AdobeID en toch blijven mijn gekochte e-books geblokkeerd en ik krijg de melding dat de licentie aan een andere leverancier toebehoort. Die licentie heb ik niet en weet ik ook niet.\r\n\r\nWeet iemand hier een oplossing voor?
Link naar reactie
probeer eens een ander ebook-lees-programma.\r\nheb zelf fb-reader en stuitte nog niet op een rechtenprobleem.\r\ncalibre schijnt ook goed te zijn.\r\nff googlen met > pc reader ebook < en je vindt er genoeg. (pas alleen wel op voor sites als softonic, probeer altijd op de site van de uitgever van de software zelf terecht te komen voor de download)
Link naar reactie
Bij aankoop van boeken op bijvoorbeeld Bol.com word er een cookie geplaatst met daarin een code, soms word er zelfs een registersleutel aangemaakt met een code deze code opent het boek in de reader software, omdat je Vista opnieuw hebt geinstalleert zijn de codes verloren gegaan en zul je of het boek opnieuw moeten kopen of downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...