Ga naar inhoud

Whatsapp op PC met vaste lijn?


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\nIn het nummer 14 staat een mooie beschrijving van hoe je BlueStacks kan installeren en hierna Whatsapp kan installeren.\r\nBeide lukken. Maar dan: het configureren stokt. In het blad staat dat Whatsapp slechts met één apparaat tegelijk overweg kan, en dat als je een vaste lijn hebt, je deze kan gebruiken voor Whatsapp. Dat wilde ik dus doen, en dan op de knop Mij Bellen klikken zoals beschreven in het artikel.\r\nHelaas: \"+31-314 xxx xxx is geen geldig mobiel nummer voor het land: Netherlands\"\r\nBummer!\r\nWat nu?\r\n\r\nEr moet toch een mogelijkheid zijn om wél de vaste lijn te gebruiken? Ik bedoel: Dat heeft de redactie toch ook gedaan? Waar gaat het fout? Doe ik iets verkeerd? Kortom: Hellepie!~
Link naar reactie
Je kan alleen kiezen voor Nederland als land, waarop er automatisch +31 komt te staan. dan kan je je nummer invoeren, waarbij de formattering automatisch plaatsvindt.\r\n\r\nhmm.... zou er ergens dan nog een oudere versie te downloaden zijn waarmee het wél zou kunnen? dus waarin geen check zit of het nummer wel met 6 begint?
Link naar reactie
[quote]Je kan alleen kiezen voor Nederland als land, waarop er automatisch +31 komt te staan. dan kan je je nummer invoeren, waarbij de formattering automatisch plaatsvindt.[/quote]\nJa dat weet ik, maar van wat ik ervan zag op afbeeldingen komt daar geen verbindingsstreepje tussen te staan. Maar misschien hebben ze dat weggewerkt op die afbeeldingen, kan ook.\n\nTijd en datum, als dat op je pc goed staat, is het een bug van het programma.\nZoals gezegd.... er zijn een paar updates geweest en ik denk dat het gewoon over is v.w.b. vaste nummers. Het enige wat ik ervan kan vinden betreft ook allemaal oudere handleidingen uit 2012.\n\nIk heb wel van een of andere handleiding begrepen dat je dan toch je pc gebruiken kunt, maar dan moet je een mobiel nummer invoeren van een toestel waar je geen whatsapp op gaat gebruiken.\nMaarja, dan moeten whatsappjes naar dat 06 nr. gezonden worden en niet naar je vaste nummer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...