Ga naar inhoud

Software om gps-module te testen


Aanbevolen berichten

Me dunkt dat je, als je een GPS wil testen, wel eerst met zekerheid moet kunnen bepalen waar je bent. Ik vraag me dan wel weer af hoe je dat met wi-fi alleen wilt gaan vaststellen, maar vooruit.\nOverigens vraag ik me af waarom het een probleem is als die app een internetverbinding zou moeten hebben. Me dunkt dat je die app eerst al via het internet binnengehaald hebt?
Link naar reactie
Volgens mij heb je om locatie te bepalen nooit internet nodig ,zeker niet als je buiten bent . De gps doet dit veel beter. \r\nHeb je een of ander navigatie prg wat ook ofline werkt dan kun je dat toch erg gemakkelijk testen door een eindje te gaan lopen of fietsen ,en je ziet dan de pijl op de kaart gewoon mee gaan.
Link naar reactie
[QUOTE]Veel apps hebben een internetverbinding nodig en kunnen zonder dit niet de locatie bepalen. [/QUOTE] Ja om een kaart binnen te halen om een route te plannen.\nAls de kaart en de route klaar zijn kun je op weg om met de gps deze route te volgen.\nOverigens als je met je gsm op je kamer een route plant en je start de route dan gaat de gps aan de gang en hoor je vanzelf \"u kunt nu gaan\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...