Ga naar inhoud

Map wil niet weg uit Common Files


Aanbevolen berichten

Ik zit een oude Acronis te verwijderen.\nMaar krijg niet alles weg.\nZie dat er nog een oud bestandje op staat van 3 jaar oud, waar ik nooit last van heb gehad, maar nu geeft het problemen omdat ik een nieuwe backup wil maken.\nYour Uninstaller gebruikt om alles te verwijderen, op de uitgebreidste manier.\nOok herstart, verschillende malen.\nMaar in de Common Files blijft een map staan die niet weg te krijgen is.\nHoe krijg ik dit geforceerd weg?\nHeb wel Unlocker, maar geen idee hoe ik dan bij die map moet komen, zie nergens dat ik hem daarmee zou kunnen weghalen.\n\nHandige tip?
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;640390]Probeer het eens met [URL=\"http://lockhunter.com/\"]lockhunter[/URL]. Als je het geïnstalleerd hebt, rechtsklik op het bestand/de folder en klik op \'What\'s locking this file?\'.[/QUOTE]\nHelaas deze kan het ook niet.\n\nIk kwam net ook het progje FileAssassin tegen, die kon het wel.:D\nBedankt, want door de tip kwam ik de andere tegen.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;640432]Nee eigenlijk niet.\r\nMaar kan ik mooi van de week proberen na terug zetten Back-Up, daar zit ie dan weer in als het goed is.[/QUOTE]\r\n\r\nDus je bent 2 dagen bezig om 1 bestandje weg te halen, om er vervolgens deze week weer een \"backup\" overheen te gieten, waar hetzelfde bestandje weer inzit.\r\n\r\nIk snap het doel even niet meer eigenlijk?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;640437]Dus je bent 2 dagen bezig om 1 bestandje weg te halen, om er vervolgens deze week weer een \"backup\" overheen te gieten, waar hetzelfde bestandje weer inzit.\n\nIk snap het doel even niet meer eigenlijk?\n\nNiek[/QUOTE]\nBen er helemaal geen 2 dagen mee bezig, dat lijkt maar zo :D\nhet is op de andere computer daar wilde ik een nieuwe Acronis op hebben.\nWat dus niet doorging.\nBij een nieuwe backup ga ik uit van de vorige, laatste.\nDan moet ik die nieuwe Acronis erop hebben, kan ie weer in een backup meegenomen worden, toch niet zo heel moeilijk denk ik? ;)\nmaar ik ben afhankelijk van moeders, als ze net spelletjes zit te doen en punten moet opslaan, is dat allemaal weg, en dan krijg ik een maand geen zakgeld.:confused:
Link naar reactie
1 back up ...................... prima , maar meerdere dan raak je toch behoorlijk in de war , zo van welke zal ik nu weer terugzetten. ;):D\r\n\r\nAls de boel in het honderd zou lopen ,gewoon een verse install. \r\n\r\nVerder Windows maakt keurig een back up.\r\nEn heb er nog nooit 1 terug hoeven te zetten.\r\nZorgen dat je geen rommel op je Computer krijgt .:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;640698]1 back up ...................... prima , maar meerdere dan raak je toch behoorlijk in de war , zo van welke zal ik nu weer terugzetten. ;):D\n\nAls de boel in het honderd zou lopen ,gewoon een verse install. \n\nVerder Windows maakt keurig een back up.\nEn heb er nog nooit 1 terug hoeven te zetten.\nZorgen dat je geen rommel op je Computer krijgt .:rolleyes:[/QUOTE]\n\nieder doet het op zijn manier.\nHeb ik al diverse keren over gehad.\nEn het slaat natuurlijk nergens op om te denken: welke zullen wij nu eens terug zetten ;)\nIk gebruik altijd de laatste en de vorige wordt dan gewist, op de kleine backup partitie.\nOp een andere schijf heb ik er meerdere achter de hand om terug te kunnen vallen naar een eerdere versie indien nodig.\n\nDe backups van Windows gebruik ik niet, nooit.\nAan een nieuwe setup heb ik ook een hekel, al die zooi opnieuw installeren, doe ik echt alleen als het niet anders kan.:D
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;640743]Op een andere schijf heb ik er meerdere achter de hand om terug te kunnen vallen naar een eerdere versie indien nodig.\ncitaat topicstarter .\n\nJuist en dan gaat het mis, en moet je weer vragen op een forum stellen. ;):D:eek::o:)[/QUOTE]\nOf je snapt het net of je leest niet goed.\nWant bij mij gaat het terug zetten op zich niet fout hoor.\nIk wil alleen zoveel mogelijk de laatste versie van drivers etc. er bij in hebben.\nOok de laatste uitvoeringen van bijv. Office, Ferefox Windows updates etc.\nSoms moet je bij gewone software, eerst de vorige versie verwijderen.\nDaar gaat het wel \"soms\" fout mee, om het oude te verwijderen, maar meestal zonder probleem. \n\nDiscussie gesloten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...