Ga naar inhoud

app voor kruiswoord puzzel gevraagd.


Aanbevolen berichten

Hoi allen.\r\nOmdat ik waarschijnlijk door mijn overstap van xp naar android geen kruiswoordraadsels meer kan maken ben ik in de playstore gaan zoeken naar kruiswoord raadsels. Los van een paar vondsten waren de recenties zo minnetjes dat ik uiteindelijk nog steeds niets heb.\r\nDus, is er iemand met een goed idee hiervoor en/of is er een mede android fan die dit al heeft en dit mij wil vertellen. Ik houd me aanbevolen. Betaalde of onbetaalde app. Dat maakt mij niet uit.\r\nGr. Pmud.
Link naar reactie
Goede morgen, stroke33.\nIk heb natuurlijk alle opties al geprobeerd voorzover ik ze kon bedenken. Maar die van xwords time die ken ik niet. Ga ik straks is even proberen. Moet natuurlijk wel nederlands zijn maar dat spreekt denk ik wel voor zich.\nJe hoort nog van me. Overigens opvallend weinig reakties van alle forums. Of beter gezegd zo goed als geen. Het lijkt wel of er niemand op deze wijze puzzeld.\nGr. Pmud.
Link naar reactie
Had je deze al geprobeerd ?\r\n[QUOTE] [B]De eerste 100% Nederlandse kruiswoordpuzzel app[/B], zowel de app als alle puzzels.\r\nDe puzzels zijn geordend volgens moeilijkheidsgraad en afmeting. \r\nAls je een beetje hulp nodig hebt, kun je om een letter hint vragen. En als je er echt niet uitkomt, \r\nkan het hele woord verklapt worden. \r\nEr is geen internet verbinding nodig voor deze app. [/QUOTE]\r\n[url]https://play.google.com/store/apps/details?id=com.astridjansen.kruiswoordpuzzel&hl=nl[/url]
Link naar reactie
Hoi ricky1.\nIk heb hem gedownload maar de puzzel is wel erg simpel. Geeft niet hoor. Ik moet toch wat proberen. Iedere puzzel bestaat uit maar ongeveer 20 woorden en dat is het dan. Ik ga gewoon weer verder kijken. Bedankt in ieder geval voor de moeite. Op een ander topic heb ik inmiddels al wel een 30tal puzzels in een bundel gekocht voor 3 euro. Fijn dat een ieder mee wil helpen.\nGr. Pmud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...