Ga naar inhoud

3GPP video - Bewerken zonder verlies.


Aanbevolen berichten

Waarmee kun je nu het beste 3GPP video bestanden mee bewerken, meestal gedeelten uithalen om te bewaren en eventueel de stukken aan elkaar plakken.\nHier staat wel wat over het kunnen bekijken, [URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=54828&highlight=3gpp[/URL] maar ik bedoel dus bewerken.\nMovie maker kan het niet, tenminste niet hier, of ik heb nog wat anders nodig.\nUiteraard is het ook eerst om te zetten naar avi of zo, dan kun je heel wat programma\'s gebruiken.\nMaar ik heb geen idee of je dan verlies krijgt.\nEn omdat filmen met de telefoon al een mindere kwaliteit geeft, bij mij 3gpp bestanden, wil je zo min mogelijk verlies hebben. :D
Link naar reactie
Door simpelweg de extensie te veranderen in mp4 of m4v omdat het gewoon MPEG4 bestanden zijn dan kun je ook met Live Movie Maker de video bewerken maar mocht dat niet lukken (doe dit wel van een copy om zeker te zijn dat je niet het originele bestand verliest),\nwat je dan ook nog kunt doen is [URL=\"http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tvmw5.html\"]TMPGEnc Video Mastering Works 5[/URL] te downloaden, eventueel met een torrent:o om zodoende de 3GPP video bestanden direct te bewerken.\n\nDownload ook zeker het K-Lite Codec Pack Full om zeker te zijn dat je altijd voorzien bent van de juiste codecs.
Link naar reactie
Ik wil ze vanaf de telefoon op de computer zetten, dan bewerken/knippen en dan doormailen. (af en toe)\n\nMet Power Director (NL) was ik wat aan het proberen.\nKun je makkelijk mee knippen, maar wordt weer opgeslagen in een .pds bestand.\nKun je dat niet opslaan als avi, kun je toch altijd openen?\nIk zie die mogelijkheid niet.\n\nEdit. Foutje, is niet NL maar Engels.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;640375]Ik mag toch aannemen dat je in Power Director kunt \"opslaan als\" en dat je dan avi kunt kiezen???[/QUOTE]\nOpslaan - als - is er wel, maar in 1 (een) vaste keus.\n\nAl die programma\'s zijn mij veel te ingewikkeld, maar een deel uitknippen gaat nog wel.\nIk heb alleen niets aan dat rare bestand.\nUiteraard kun je het met weet ik wat afspelen, maar als ik bijvoorbeeld zo\'n bestand door ga zitten mailen en ik moet er bij vertellen dat je eerst wat anders moet installeren om het te kunnen bekijken, dan is mijn zoon al niet blij, die wil al die rommel niet op zijn telefoon/computer om 1 filmpje te bekijken.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;640208]Hier zou het mee moeten kunnen: [URL]http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-3GP-Video-Converter.htm[/URL]\n\nEn hier wat uitleg: [URL]http://en.wikipedia.org/wiki/3GP_and_3G2[/URL]\n\nNiek[/QUOTE]\nEr wordt hier van alles meegeinstalleerd, ook al zet je TuneUp Utilities uit.\n\nDeze kan niets met het pds bestand.
Link naar reactie
Toch kun je het beste het knippen en zelfs versturen met je telefoon . Dan blijven ze helemaal hetzelfde en iedereen waar je ze naar toe stuurt kan ze op zijn telefoon gewoon weer afspelen.\r\nWaarom allemaal zo moeilijk doen. Met mijn Galaxy gsm kan ik zelfs veel meer dan alleen maar de filmpjes knippen ,er zit een kompleet montage prg op. Als ik het filmpje bijvoorbeeld naar facebook stuur is het daar zelfs gewoon af te spelen.
Link naar reactie
Ik heb geen enkel idee, of dat op de telefoon kan, ik heb er zo min mogelijk zooi op staan omdat mijn ene Android weinig (intern) geheugen heeft.\nWelk programma doet dit het best en makkelijk?\n\nIk zet altijd de gemaakte filmpjes gelijk naar de computer om ze daar te bewaren en niet in de war te komen met alle andere filmpjes gemaakt met de Telefoon of camera. Op de telefoon en camera heb ik alles zo altijd schoon.\nZoon heeft overigens ook een Galaxi, de note, lekker groot.\nIk kan hem amper vasthouden :D
Link naar reactie
Ik heb ook de Galaxy Note gsm ,de eerste ,daar staat een montage app op: \"video maken\" Misschien heeft je zoon wel de nieuwere uitvoering (Note 2 ) en daar staat misschien wel een uitgebreider app op.\r\nMaar er zijn ook vast andere apps te vinden die het ook kunnen ,net zo als er ook vele fotobewerkings apps zijn .
Link naar reactie
Heeft inderdaad de note 2.\nMaar het gaat er niet zo om wat hij heeft, meer om de doorsnee telefoon, wat die aan kan, zonder kunst grepen.\n\nZelf doe ik nooit zoveel met bewerken, dat zie je maar, als je het weer eens gebruiken wilt weet je niet meer waarmee het moet. althans nu met het filmen met het telefoontoestel.\nhet stikt van de programma\'s, die je via een downloader moet binnenhalen.\nDie laat ik gelijk links liggen, komt er weer allemaal zooi mee, dat is vaste prik.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;640459]Heeft inderdaad de note 2.\r\nMaar het gaat er niet zo om wat hij heeft, meer om de doorsnee telefoon, wat die aan kan, zonder kunst grepen.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJe kunt met de doorsnee telefoon bellen(proud) de rest wat er opzit zijn problemen makers, dat merk je dus zelf ook wel.
Link naar reactie
De doorsnee gsm is allang niet meer bedoeld om te bellen !. Je moet natuurlijk wel met je tijd mee gaan he.\r\nEn je kunt gerust apps binnenhalen om te testen ,en net zo gemakkelijk weer verwijderen als ze niet bevallen . Er komt helemaal geen rotzooi mee . Bij alle apps kun je voor je ze binnenhaald ook de commentaren van andere gebruikers lezen ,en daar kun je vaak al uit op maken of het een voor jouw geschikte app is.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;640461]De doorsnee gsm is allang niet meer bedoeld om te bellen !. Je moet natuurlijk wel met je tijd mee gaan he.\r\nEn je kunt gerust apps binnenhalen om te testen ,en net zo gemakkelijk weer verwijderen als ze niet bevallen . Er komt helemaal geen rotzooi mee . Bij alle apps kun je voor je ze binnenhaald ook de commentaren van andere gebruikers lezen ,en daar kun je vaak al uit op maken of het een voor jouw geschikte app is.[/QUOTE]\r\n\r\nHier ging het even niet over een app\' dat is een misverstand.\r\nGing over een programma om het bestand op de computer te bewerken.:o
Link naar reactie
Tegenwoordig heb ik er ook een tablet bij, maar of dat handig is om filmpjes om te zetten??\r\nWel handig om even op internet te kijken want dat is toch wel lastig met de telefoon, vooral de kleine knopjes is naadje, tik toch wel heel vaak de verkeerde aan, gaat nu veel makkelijker met 9.7\" maar het blijft nog wel lastig om aan het eind van de tekst te komen, rechterkant :rolleyes:\r\nGelukkig kun je er niet mee bellen, ik heb maar kleine oortjes;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...