Ga naar inhoud

Programma verdwenen


Aanbevolen berichten

Ik, lees de kids, heb per ongeluk blijkbaar mijn boekhoud programma gewist. Wiversoft. Dit was vroeger gratis te downloaden, en alle gebruikers van toen kunnen dat ook blijven doen volgens de site. Maar ik heb het blijkbaar enige tijd geleden gewist. Hierdoor kan ik mijn klanten niet terug vinden. Heeft er iemand nog een copietje liggen. \r\nDe demo downloaden is beperkt en dus kan, ik niet alle bestanden terug vinden. Systeemherstel lukt niet , blijkbaar is het herstelpunt te laat genomen toen wiversoft al verdwenen was.
Link naar reactie
alle bestanden zoals de facturen en klantenlijsten staan er nog op evenals het uninstall programma, maar het programma zelf is verdwenen. De gratis versie is niet meer te krijgen, ook niet bij de ontwerper. Dus zit ik een beetje in zak en as.\r\nWou het ook wat officieel houden als je begrijpt wat ik bedoel. Want de gratis versie verder gebruiken mag van de ontwerper ( zie website)
Link naar reactie
Als het programma niet al te lang geleden is verwijdert (en misschien wel helemaal niet maar alleen de start icoon) kun je met een programma als [URL=\"http://www.recuva.nl/\"]Recuva[/URL] proberen het teug te halen.\n\nMaar eerst nog even wat anders je schrijft dat [QUOTE]alle bestanden zoals de facturen en klantenlijsten staan er nog op evenals het uninstall programma,[/QUOTE] staat er in die zelfde map ook een Wiversoft.exe of een exe file met een andere korte naam?\n\nIk zou dan eerst eens even de exe (uitvoerbaar bestand) uitproberen maar [COLOR=\"Red\"]niet de uninstall[/COLOR] natuurlijk.
Link naar reactie
Kun je [URL=\"http://www.freeonline.be/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=988&ttitle=WiverSoft%20Facturatie%204.00\"]hier[/URL] wat mee misschien.\n\nOf misschien toch de laatste versie downloaden om deze vervolgens een maand gratis volledig werkend te gebruiken, dan kun je in die tijd de oude bestanden misschien omzetten naar bijvoorbeeld Excel.\n\nIn de map waar de facturen en klantenlijsten staan zou ook de exe file moeten staan ofwel een icoon van Wiversoft welke bij aan klikken het programma moet openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...