Ga naar inhoud

Adresbook overzetten in Thunderbird


Aanbevolen berichten

We hebben een nieuwe laptop (dank voor Uw felicitaties, maar daar gaat \'t nu niet om.)\r\nIk wil nu de oude mails, maar VOORAL m\'n adressbook copiëren naar de nieuwe computer. \r\nDe oude computer en de desktop draaien W7, de nieuwe W8 (maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt. Ik kan met mijn Logilink USB2->(e)SATA-interface de oude bestanden nog wel bereiken.\r\nIk meen mij te herinneren dat er iets is met een .adb of .pst-bestand.\r\nGraag uitvoerige uitleg. Alvast dank.
Link naar reactie
Nog wat meer uitleg installeer Mozbackup op de oude computer en maak dus een backup van Thunderbird.\nInstalleer nu Thunderbird vers op de Windows 8 computer en tevens Mozbackup, door nu de pcv file op een stick te zetten kun je deze overbrengen naar de Windows 8 computer.\nNa de installatie van van Thunderbird start je deze eenmaal op en sluit hem zonder wat te doen weer af, draai nu Mozbackup en herstel met de pcv file van de stick.\n\nJe kunt nu gewoon weer doorwerken met Thunderbird alsof er niets is verandert al je instelingen, adresboeken en e-mails staan nu op de Windows 8 computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...