Ga naar inhoud

Bestanden zoeken op harde schijf in Windows 8


Aanbevolen berichten

Sinds ik met Windows 8 werk, duurt het zoeken in mijn harde schijven eindeloos. In Windows 7 stond het gezochte bestand bij wijze van spreken al klaar, voor je het intypte, maar in Windows 8 duurt het maar en duurt het maar. Ik heb Windows op een (180gb) SSD-schijf staan.\r\n\r\nKent iemand software die ik kan gebruiken om mijn schijven te doorzoeken? Zoals het bijv. vroeger Windows Search, liefst freeware. \r\n\r\nIk begrijp dat in de update naar Windows 8.1 dit zoekprobleem aangepakt/opgelost gaat worden?\r\n\r\nDank!!
Link naar reactie
[QUOTE=henry1st;639729]Dank voor je antwoord. ik heb gekeken bij Indexering en daar staat alles goed. Ken je misschien vervangende software??[/QUOTE]\r\n\r\nHier is een pagina met wat tools. Dat \"Everything\" lijkt me wel wat.\r\nLet wel op met downloaden, want je hebt zo ongewenste software erbij. \r\nGoed lezen dus en de juiste vinkjes weghalen. \r\n\r\n[url]http://download.cnet.com/windows/search-tools/[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...