Ga naar inhoud

oudere versie apps


Aanbevolen berichten

[QUOTE=esnej;639714]Is er een site waar je oudere versies van apps kunt vinden, zodat apps wel kunnen draaien op mobiel/tablet?\n\nIs het ook mogelijk nadat je een app geupdate hebt weer terug te gaan naar de vorige versie?[/QUOTE]\n\nToevallig heb ik in Android zojuist een update van Gmail direct weer teruggedraaid omdat ik (te laat) een aantal negatieve commentaren las.\nOverigens heb ik diverse oude APK backups van Android Assistant, System Tuner, ES File Explorer, ik gooi weinig weg.\nEen \"Old versions\" site van APK\' s ken ik niet, geen gek idee overigens. Te vaak zijn updates verslechtering!:(
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;639783]Toevallig heb ik in Android zojuist een update van Gmail direct weer teruggedraaid omdat ik (te laat) een aantal negatieve commentaren las.\r\nOverigens heb ik diverse oude APK backups van Android Assistant, System Tuner, ES File Explorer, ik gooi weinig weg.\r\nEen \"Old versions\" site van APK\' s ken ik niet, geen gek idee overigens. Te vaak zijn updates verslechtering!:([/QUOTE]\r\n\r\nJe hebt het erover dat je een update hebt teruggedraaid, maar hoe doe je dat?\r\nVervolgens zeg je ook dat je weinig weggooit, maar die updates vanuit google play worden die ergens neergezet? Ze worden in ieder geval niet bij downloads neergezet. Heb je uberhaut ook nog wel wat aan als ze ergens zouden staan. Als je je programma deinstalleerd en vervolgens weer wil installeren dan heb je de volledige versie nodig en die is met updates.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...