Ga naar inhoud

pictogrammen


Aanbevolen berichten

Graag wil ik mijn pictogrammen op \'normale pictogrammen\' instellen. Dat is geen probleem, maar een onbepaalde tijd later krijg ik grote pictogrammen of lijst pictogrammen (ook wel eens \'tegels\', maar alleen in de prullenbak) te zien.\r\nHoe kan ik er voor zorgen dat dat niet meer gebeurt? Dit is erg irritant. Ik heb mijn pc gescand en met ccleaner schoongemaakt. Hopelijk is het een instelling?\r\nIk heb Windows 7.\r\n\r\nBij voorbaat dank!
Link naar reactie
Wat wel eens wil gebeuren is dat je tegen de limiet van het aantal mappen aan loopt. Windows heeft een maximum aantal mappen waarvoor de weergaveinstellingen kunnen worden onthouden, ga je daar overheen, dan gaat dat inderdaad mis. Je kunt dat met een registeraanpassing ophogen, maar als je daar te ver in gaat wordt je systeem een stuk langzamer.
Link naar reactie
Ben eerst met het simpelste begonnen en de oplossing van FooBar toegepast. Even een paar dagen afwachten of dit afdoende is.\r\nDe oplossing van JohnL is op mij niet van toepassing want ik heb nog geen 200 mappen. Ik wist trouwens niet dat 400 het max. is.\r\nVerder heb ik ook de link van erikdenhouter gevolgd en daar ga ik mee verder als mijn probleem nog niet is opgelost. Voorlopig bedankt en over een paar dagen weet ik meer en dan laat ik het jullie weten. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...