Ga naar inhoud

Net framework


Aanbevolen berichten

Hallo mensen van het forum,\r\n\r\nDit is mijn eerste bezoek en hoop dat ik in de goede subgroep zit.\r\n\r\nHet volgende gebeurd, ik wil graag Net framework 3.5 installeren maar krijg telkens\r\nde melding dat ik in windows onderdelen iets moet aan cq uit zetten.\r\nMaar er staat niet bij wat, 3.5 staat al in de lijst maar wat moet ik dan nog installeren?.\r\n\r\nProbeer ik 3.0 dan gebeurd het zelfde maar bij 4.0 gaat alles goed, maar voor het \r\ninstalleren van een printer op een virtuele werkplek heb ik 3.5 nodig.\r\n\r\nwerk met windows 7 \r\n64 bit\r\n4 Gb interngeheugen\r\n\r\nbedankt voor de moeite hoop dat ik straks verder kan.\r\n\r\ngroet Martien.
Link naar reactie
Kan je in je logboeken kijken, en foutmelding(en) op het tijdstip van installatie hier plaatsen ?\n\nRechtsklik \'[I]Deze Computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Logboeken[/I]\'.\n\nDit: \"...[I]dat ik in windows onderdelen iets moet aan cq uit zetten[/I]\" is te vaag, dus noteer anders wat er staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...