Ga naar inhoud
  • 0

ParaLogic PC Health Advicer


Anoniem2

Vraag

Ik heb ParaLogic PC Health Advicer gedownload, maar ik vind het nogal opdringerig. Het gaat op een onmogelijke tijd lopen (1 uur \'s nachts) en dat kan ik niet veranderen. Het wil iets te vaak dat ik het ga aanschaffen, maar ik heb enorme problemen gehad met betaal software! Ik wil de resultaten wel met de hand verwijderen, maar hoe verwijder ik dat dan? Het gaat om het systeemregister opruimen (vreemd.. CCleaner geeft hele andere resultaten..) Privacy bestanden opschonen, het geheugen is goed bevonden, opstarten optimaliseren en 8 stuurprogramma\'s installeren. Ik heb wel eens gehoord dat dat helemaal niet hoeft.
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
heb dit even bekeken: ziet er aardig uit, én laat je de kans om zelf te bepalen wat het programma weggooit, dat is een plus, maar dat je daar 30 dollar voor moet betalen als hetzelfde (bewezen vertrouwd) ook gratis kan, geeft te denken, vooral als je gepaaid wordt met een gratis download zonder vermelding van de uiteindelijke kosten.\r\nje kan het eens proberen met het vertrouwde ccleaner (download van filehippo.com, dan komt er geen ellendeware mee!).\r\nkijk na het cleanen en het opschonen van het register, (even tussendoor opnieuw opstarten!) vooral eens naar de rubriek gereedschappen/opstarten. daar mag je alles uitschakelen behalve je virusscanner en eventueel de software voor je draadloze verbinding. je zult verbaasd zijn wat die actie kan schelen.\r\nvervolgens ook een scan met malwarebytes [url]http://www.filehippo.com/[/url]
Link naar reactie
  • 0
Pas op met registry cleaners \r\nde meeste registry cleaner programma\'s zijn aggresief en gevaarlijk voor je besturingsysteem en vragen geld voor om bepaalde gevonden sleutels te verwijderen (meestal gewoon sleutels die opnieuw worden aangemaakt door het besturingsysteem zelf)\r\n\r\nHet beste is om van het registry af te blijven. Het snelheidsverschil na het schoonmaken van het registry is echter zo klein dat het niet zal opvallen.\r\n\r\nZoals falstring al zegt je bent beter af met ccleaner\r\n(gratis,betrouwbaar en werkt snel) \r\n\r\nAll die extra opties in een programma zijn vaak overbodig en gevaarlijk voor je systeem.\r\nAls het werkt dan werkt het!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...