Ga naar inhoud

Adobe Flash Player


Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken lukt het mij niet meer om Streetview in Google Maps te gebruiken, tot voor kort waren daar geen problemen mee. Maar nu verschijnt iedere keer, als ik StreetView wil openen de mededeling: Als u Street View wilt gebruiken, heeft u Adobe Flash Player versie 10 of hoger nodig. Download de nieuwste Flash Player. Na het downloaden krijg dan de bevestiging dat de download is geslaagd, maar als ik dan weer StreetView wil openen krijg ik weer diezelfde mededeling. In Google Earth werkt StreetView overigens wél. Dit verschijnsel blijft zich voordoen, ook bij verwijdering en opnieuw downloaden. Ik werk met Windows 7.
Link naar reactie
Ik kan Google Maps weer gebruiken, echter alleen als ik dit via Google Chrome doe. Maar toch wel wat vreemd. Tot voor kort kon dit gewoon via Google, waar Google Earth trouwens ook nog gewoon onder werkt. Ik heb intussen gemerkt dat ook het door mij vaak gespeelde spelletje Bubbels 2 ook nog maar alleen via Google Chrome te spelen is en niet meer via Google. Niet zo belangrijk maar toch…ergens moet er toch wat veranderd zijn. Je zou zo zeggen dat Earth en Maps toch naaste familie is. Maar goed, al degenen die mee hebben helpen denken bedankt.
Link naar reactie
[quote]nog maar alleen via Google Chrome te spelen is en niet meer via Google[/quote]\nDeze uitspraak klopt niet. Google is geen browser. Google Chrome wel.\nDus als je zegt dat je het voorheen via \"Google\" spelen kon maar nu niet meer, over welke browser heb je het dan? Want via Google Chrome (de browser van Google) lukt het dus wel.\n\nWaarmee lukte het niet? Opera, Firefox, Internet Explorer of een andere?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...