Ga naar inhoud

Bestandsmap met naam: 1d96a449750ae8291f6b13a


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb op een partitie, waarop ik alleen documenten bewaar zoals afbeeldingen, films en brieven bewaar, een bestandsmap staan met de naam van \"1d96a449750ae8291f6b13a55782\" \r\nHoe deze map hier terecht is gekomen is mij niet bekend.\r\n\r\nDeze map heeft een grootte van 18,2 MB en ik weet niet waar deze map voor dient. De meeste mappen erin zijn leeg ondanks de grootte.\r\n\r\nAls ik de bestandsmap wil verwijderen krijg ik de melding dat ik door het SYSTEM gemachtigd moet zijn maar dat ben ik al.\r\n\r\nWie weet waarvoor deze map dient en hoe ik deze kan verwijderen?\r\n\r\nBij voorbaat bedankt voor de antwoorden.
Link naar reactie
Windows Update is vaak de oorzaak van dat soort mappen. Normaal gesproken horen die netjes te worden opgeruimd als ze niet meer nodig zijn, maar soms gaat dat mis. Zo\'n map hoort alleen te bestaan als een update wel is gedownload maar nog niet is geinstalleerd. Aangezien het net de tweede dinsdag van de maand is geweest zou het zomaar kunnen dat Windows Update nog niet klaar is.\n\nIk zou dus even afwachten en de map voorlopig laten staan. Ze laten zich namelijk niet heel eenvoudig verwijderen, dus als \'ie vanzelf weg gaat is dat een stuk makkelijker!
Link naar reactie
18.2 mb die zou ik voorlopig gewoon laten staan.\r\n\r\nAls je die paar MB niet kunt missen , staat je harddisk wel erg vol.\r\n\r\n10 tot 15 % vrije ruimte op je schijf heb je nodig om Windows goed te laten werken.\r\n\r\nVerder kun je wel een scan met Mbam uitvoeren .\r\n [url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=bredak;638737]Afwachten heeft geen nut meer want het staat er al sinds 19 april 2012.[/QUOTE]\r\n\r\nIn dat geval is het zo\'n niet-opgeruimd geval waar ik over schreef. Mag je zelf weggooien, als het lukt...\r\n\r\nWindows 7? Dan kun je bij het openen van de map aangeven dat je er eigenaar van wilt worden. Op dat moment heb je zo\'n 50% kans dat Windows toestaat om de map weg te gooien.
Link naar reactie
Ik heb er twee op mijn interne tweede schijf:\n2a8c824f10d61cc8a03c7f\n8f144dc3df9055bf3913bc2fb0b2125d\n\nAllebei van Windows update aan de inhoud te zien, veel met .NET Framework, maar de naam komt nogal vaak in mijn register voor, dus één twee drie verwijderen durfde ik niet.\n\nIk heb ze met mijn initialen er voor hernoemd in:\nEDH_map_mentioned_60x_in_reg_2a8c824f10d61cc2a03c7f\nEDH_map_mentioned_60x_in_reg_8f144dc3da9055bf3913bc2fb0b2125d\nzodat ik morgen nog weet hoe of wat.\n\nEn zo staan ze al een jaar, niemand die er om vraagt, dus ze kunnen blijkbaar weg....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...