Ga naar inhoud

welke windows 8 kopen?


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Desperado;638611]Hoi\n\nIk ben nog geen problemen tegen gekomen ,updates komen ook gisteren en vandaag gewoon keurig binnen. ook installeren voor zover aan de orde gaat prima.\n\n\noff topic\n wactwoordsleutel het is nu bijna goed ?? ;):D:) maar nog niet helemaal.[/QUOTE]\n\nBedankt voor de les Desperado, wel vreemd overigens dat spellingcorrectie wel de ei verbeterde in eu en niet de ct in cht.:confused:\n\nOverigens, de updates van Windows 8 na een keurige installatie (met het registratienummer van het kaartje) op een nieuwe SSD van 256 Gb kwamen niet binnen, ik kreeg wel steeds de melding dat het om een ongeregistreerde versie van Windows 8 ging en dat ik moest activeren, wat automatisch niet ging en dus per telefoon bij Microsoft moest gebeuren.\nNa die telefonische activatie kwamen direct alle updates binnen.
Link naar reactie
aangezien ik deze topic ben begonnen vind ik ook dat ik mijn ervaringen sinds de 1e posting ff moet vertellen:\r\n\r\nik HAD al ervaring met windows 8 beta, en vanaf dag 1 beviel die me al een stuk beter dan w7. inmiddels bij alternate w8 gekocht en keurig op de C:\\ geïnstalleerd, waar voorheen dus w7 stond. hij was al online (wifi) nog voor ik goed en wel doorhad dat-ie klaar was met zich installeren! \r\n\r\ndaarna de windows.old map verwijderd, was geloof ik meer dan 20 gieg, toen de classic shell erop, dreammail, xnview, ccleaner, gadwin printscreen, paar spelletjes, en nog het een en ander, en ik ben sinds 2002 (w-xp) niet meer zo gelukkig geweest met microsoft/windows! alles werkt feilloos, en vooral pijl-snel, dus laat je niet weerhouden door allerlei azijnpissers hier en elders hoor! (grapje). windows 8 is [I][B][U]the best EVER! [/U][/B][/I] :D\r\n\r\nik heb nog één vraagje: ik maak graag systeem images, en heb daar een paar programma\'s voor, zoals acronis en paragon. iemand hier met ervaring i.c.m. windows 8? dank.
Link naar reactie
[QUOTE=kwirinus;638749][I][B][U]the best EVER! [/U][/B][/I] :D\r\n[/QUOTE]Zo is het maar net, (om maar niet tot de azijnpissers te behoren;))[QUOTE]\r\nik heb nog één vraagje: ik maak graag systeem images, en heb daar een paar programma\'s voor, zoals acronis en paragon. iemand hier met ervaring i.c.m. windows 8? dank.[/QUOTE] \r\nIk denk dat je de programma\'s maar gewoon moet installeren, wat onder Windows 7 werkte werkt hooglijk ook op Windows 8.
Link naar reactie
[QUOTE=kwirinus;638749]windows 8 is [I][B][U]the best EVER! [/U][/B][/I] :D\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIedereen mag er van vinden wat hij/zij wil. \r\nDe cijfers geven aan, dat het nog veel slechter verkoopt dan Windows Vista destijds. \r\n\r\n[url]http://www.nu.nl/gadgets/3015368/verkoop-windows-8-blijft-achter-bij-chromebooks.html[/url]\r\n\r\n[url]http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2013/15/verkoop-pcs-stort-in-danzkij-windows-8[/url]\r\n\r\n[url]http://www.theregister.co.uk/2013/05/14/ms_windows8_sales/[/url]\r\n\r\nMicrosoft besodemieterd de boel ook nog, door de zogenaamde verkoop cijfers te verdubbelen. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Als Windows zegt dat er 100 milj exemplaren van Windows 8 zijn verkocht en het zijn er in werkelijkheid maar 50 milj dan liegen ze alleen in hun eigen portemonnee.\nAlleen Microsoft weet hoeveel exemplaren er zijn verkocht, voor anderen is het maar gissen, dit geld overigens voor alle bedrijven die dingen verkopen.\n\nEen feit is wel dat Bill Gates ondanks het vermogen dat hij weggeeft (om wat voor belastingtechnische reden dan ook) sinds kort de rijkste man ter wereld is.\n\nEen ander feit is dat het merendeel van de computers op de wereld met een Windows besturingssysteem draait.\n\nHet kan ook goed zijn dat Microsoft 100 milj exemplaren heeft uitgeleverd vanuit Redmond, dit wil dan nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk 100 milj computers draaien met Windows 8.\n\nOverigens is het verschil tussen Windows 7 en Windows 8 niet zo groot (ondanks enkel toevoegingen in Windows 8(pdf reader enz)), de één heeft een startknop en de ander een startscherm (welke eigenlijk gewoon scherm vullende startknop is ).
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;638629]Er is weer iemand aan het berichten verwijderen.. Wordt er niet duidelijker op zo Dutch on line.... \n\nNiek[/QUOTE]\n\nKijk, dit moet je gewoon doen met alle berichten die je van die persoon tegenkomt - of je nu wel of niet erop wilt reageren-, dan is het probleem van de baan. De Mods kunnen er nl niks tegen ondernemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...