Ga naar inhoud

Ati CCC


Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk heb pas geleden mijn pc geformatteerd en heb gelijk de ATI software gedownload/geïnstalleerd. Alleen krijg ik de CCC niet geopend, ik krijg steeds deze waarschuwing \'\' Catalyst Control Center kan niet worden gestart. Er zijn momenteel geen instellingen die geconfigureerd kunnen worden met Catalyst Control Center.\'\'. Weet iemand misschien hoe ik dit kan fixen? \r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\n\r\nUgly
Link naar reactie
Wat ik me gelijk afvraag is of de versie van Catalyst die je geïnstalleerd hebt, wel overweg kan met je videokaart. Als je een HD4000 kaart of ouder hebt, dan werkt het standaard Catalyst-pakket niet. Dat ondersteunt namelijk alleen HD5000 of later. Voor de HD4K en ouder moet je het legacy-pakket hebben.\n\nBuiten dat kun je eens kijken naar chipset drivers voor je moederbord - misschien wordt je videokaart niet goed herkend.
Link naar reactie
Ik heb de HD4870 , moet ik dan de oudere versie van de CCC installeren? En ik had voor de format ook een kleine probleempje, als ik Ati Overdrive wilde gebruiken ging heel het tab weg van het lijstje. Vroeger kon ik het wel gebruiken maar herinner me niet meer welke versie dat was.\n\nEn heb framework 4.0 geinstalleerd , dus dat zit wel goed denk ik :D
Link naar reactie
[QUOTE=Ugly;638410]Ik heb de HD4870 , moet ik dan de oudere versie van de CCC installeren?[/QUOTE]\n\nYup, die zit niet in het actuele Catalyst-pakket. Je moet dan deze hebben:\n[URL]http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/legacy/Pages/legacy-radeonaiw-xp.aspx[/URL]\n\nIk ga er overigens vanuit dat je dan nog op WinXP zit, anders moet je even de Vista/7 versie ophalen.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb hetzelfde probleem. Alleen ik heb mijn laptop pas sinds een maand, er zitten 2 videokaarten in. De intel HD graphics 4000 en de Radeon HD 7670M. Nu wil ik als ik games speel (zoals de nieuwste tomb raider ofzo) mijn Radeon kaart inschakelen. Als ik via apparaatbeheer de intel HD graphics uitschakel en alleen de Radeon aan laat staan, geeft het spel de melding dat het niet meer werkt. Ik heb de CCC gedownload zodat ik via daar handmatig kan instellen bij welk spel die de Radeon videokaart moet gebruiken ipv de intel HD. Maar zoals Ugly ook al had geeft hij de melding dat die niet kan worden gestart. Ik heb Windows 8 dus .net framework zit al geïntegreerd in het systeem. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...