Ga naar inhoud

twitter en facebook verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nAndras Toth schreef dinsdag 9 oktober 2012 in de faqman over het verwijderen van software met uninstaller.\r\nHier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt om twitter en facebook te verwijderen.\r\nNu komt gelijk mijn probleem om de hoek kijken, ik krijg het er wel af, maar op een of andere manier blijft het terug komen. Facebook popt-up elke keer als ik hem van de lader haal (het login scherm) en Facebook en twitter komen steeds terug bij de updates, ik word er helemaal ziek van, het is er dus niet echt af. Ik denk dat de EU (May-Weggen?) hier eens naar zou moeten kijken.\r\nKan iemand mij hier aub mee helpen? of hebben meer mensen hier problemen mee? Ik gebruik een HTC one, kan op google hier niets over vinden.\r\n\r\nbvd. AH
Link naar reactie
Een vaag verhaal. \nTwitter en Facebook werken beiden via een website. \nOp je telefoon het e.e.a. verwijderen zal denk niet zo veel helpen.\nJe zal dus de accounts moeten verwijderen op die websites om het kwijt te raken, of daar instellen, dat berichten niet meer moeten worden doorgestuurd naar de telefoon.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...