Ga naar inhoud

woordenboeken en ontbrekende dll's


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren al een poosje op het forum gezocht en n.a.v. een tip een programma gekocht maar de oplossing nog niet gevonden.\r\nWindows kan op de één of andere manier niets meer openen met dll\'s.\r\nIk heb de Van Dale woordenboeken al jaren in gebruik maar opeens kan ik ze niet meer openen door ontbrekende dll\'s. Opnieuw installeren van de boeken was geen optie en ik kan ze ook nergens vinden.\r\nHeeft iemand nog een gouden tip voor mij?
Link naar reactie
Waarom is opnieuw installeren geen optie ?\n\nWindows maakt bij [I]elk[/I] programma gebruik van DLL\'s, het zijn bibliotheken (niet met woorden... maar) met geprogrammeerde taken. Er staat b.v. een stukje code in wat een woord in een woordenboek (bestand) opzoekt, of een knopje in een venster definieert.\n\nWat is de exacte foutmelding, en welke DLL wordt daarin genoemd ?\nHeb je in je logboeken gekeken of daar meer informatie is te vinden op het tijdstip van de foutmelding ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;638033]Waarom is opnieuw installeren geen optie ?\r\n\r\nWindows maakt bij [I]elk[/I] programma gebruik van DLL\'s, het zijn bibliotheken (niet met woorden... maar) met geprogrammeerde taken. Er staat b.v. een stukje code in wat een woord in een woordenboek (bestand) opzoekt, of een knopje in een venster definieert.\r\n\r\nWat is de exacte foutmelding, en welke DLL wordt daarin genoemd ?\r\nHeb je in je logboeken gekeken of daar meer informatie is te vinden op het tijdstip van de foutmelding ?[/QUOTE]\r\n\r\nErik ik heb al zoveel geprobeerd dat ik er gek van wordt. Ik zal ws de boel moeten gaan formatteren en opnieuw gaan inrichten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...