Ga naar inhoud

Verkenner start automatisch


Anoniem2

Aanbevolen berichten

We halen Taakbeheer en Taakplanner denk ik door elkaar. In Taakbeheer zit helemaal geen map \'Opstarten\'.\n\nHier heb je wel een methode om d.m.v. de taakplanner \'Explorer\' te starten bij Windows 8 boot:\n[url]http://www.windowsinfo.nl/reviews/3562/windows-8-tip-direct-naar-de-desktop-bij-opstarten-windows-8[/url]\nDit is om gelijk op het bureaublad te komen. Best goeie tip trouwens.
Link naar reactie
[QUOTE=Dell gebruiker;637875]Bedankt voor de reacties, allemaal. Met Taakplanner lukt het ook niet; is volgens mij meer bedoeld om programma\'s op een vaste van tevoren ingestelde tijd te starten dan om te voorkomen dat een programma (hier: Verkenner) automatisch start.\nNog meer oplossingen?[/QUOTE]\nKijk naar die plaatjes van de Taakplanner. Daar zit toch de optie \'[I]Opstarten[/I]\', en die bedoelde ik[I] niet om te voorkomen[/I] dat de Verkenner start, maar om te zien [I]of daar een Verkenner gepland staat [/I]om te starten bij boot.\n\nOok in die genoemde map gekeken ?
Link naar reactie
Hier heb je hem uit verwijderd:\nC:\\Users\\gebruikersnaam\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup \n\nMaar ik denk dat er ook nog een map is voor [I]alle gebruikers[/I]:\nC:\\Users\\[B]All Users[/B]\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup\n\nMaar ik heb geen Windows 8, het kan zijn dat dit net een iets een andere map is.\n\nEdit:\nDit blijkt hem te zijn, maar het is een verborgen map:\nC:\\ProgramData\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup\n\nMisschien heb je nog iets aan deze Engelstalige pagina:\n[url]http://www.eightforums.com/tutorials/5180-startup-items-manage-windows-8-a.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...